Hőségriadó és akciós készültség: így reagálnak a hazai boltláncok a kánikulára
Magyarországon is megérkezett a nyár, és vele együtt a kánikulás hetek. Míg az iskolákban még zajlanak az évzárók, az országban a hőmérsékletek már rekordokat döntenek. A HungaroMet jelentése szerint bár kis enyhülés várható, a hosszabb távú előrejelzések szerint száraz és forró nyár elé nézünk, ami komoly kihívást jelent az emberek és az infrastruktúra számára egyaránt. A klímák iránti kereslet rohamosan növekszik, ami jelentős áramfogyasztás-növekedéssel jár, és sajnos a klímaszerelők időpontjai is gyorsan betelnek.
A Boltláncok Kánikula Akciói
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2018/03/summer-2391348_1920-300x200.jpg)
Bejött a kánikula
A Lidl, Penny, Spar és Tesco legfrissebb, 25. heti akciós újságai különös figyelmet szentelnek a hőségriasztás idején szükséges termékeknek. A Lidl például toronyventilátorokat és mobil klímákat kínál jelentős kedvezményekkel, az árak 4,999 forinttól 89,999 forintig terjednek. Emellett jégkockaformákat is kínálnak, amelyek darabja csupán 699 forintba kerül.
A Pennyben a hőségriasztásra olasz hetek keretében válaszolnak, ahol különféle jégkrémek és smoothie készítő gépek szerepelnek az akciós listán. A jégkrémek ára különösen kedvező, például a Kaktus jégkrém 9 darabos kiszerelésben, pálcánként csupán 167 forintért kapható.
Praktikák és Jogi Védelem a Hőség Ellen
Nem csak a boltok, de az egészségügyi szakemberek is felhívják a figyelmet a hőség okozta veszélyekre. A hőkimerülés és hőguta komoly egészségügyi kockázatokat jelenthetnek, így a Munka törvénykönyve is előírásokat tartalmaz az ilyen extrém időjárási körülmények esetén. Az otthoni és munkahelyi klímahasználat gyakran vitatéma, de számos házi praktika segíthet a hőség elviselésében, mint például a megfelelő hidratáció és a napkerülés.
Vízparti Menekülés és Állatbarát Megoldások
Szerencsések, akik a kánikula idején a vízparton, például a Balatonon találják magukat. Egyre több fürdőhely kínál lehetőséget arra, hogy a kutyát is magunkkal vihessük, így a hűsölés mindenki számára élvezhető.
A magyar boltláncok tehát minden fronton igyekeznek segíteni vásárlóiknak a kánikula átvészelésében, legyen szó akár praktikus megoldásokról, akár kedvezményes termékekről. Az idei nyár minden bizonnyal próbatétel elé állítja a lakosságot, de a boltok és a közvélemény felkészülten várja a kihívásokat.
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Új csomagolást kaptak a PENNY népszerű termékei
Júliustól új köntösbe bújt a két népszerű sajátmárkás termékcsalád, a…
Tovább olvasom >Hatékonyabb működésre álltak át a SPAR élelmiszer-termelő üzemei
Összesen több mint 18,1 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >