Hőségriadó és akciós készültség: így reagálnak a hazai boltláncok a kánikulára
Magyarországon is megérkezett a nyár, és vele együtt a kánikulás hetek. Míg az iskolákban még zajlanak az évzárók, az országban a hőmérsékletek már rekordokat döntenek. A HungaroMet jelentése szerint bár kis enyhülés várható, a hosszabb távú előrejelzések szerint száraz és forró nyár elé nézünk, ami komoly kihívást jelent az emberek és az infrastruktúra számára egyaránt. A klímák iránti kereslet rohamosan növekszik, ami jelentős áramfogyasztás-növekedéssel jár, és sajnos a klímaszerelők időpontjai is gyorsan betelnek.
A Boltláncok Kánikula Akciói

Bejött a kánikula
A Lidl, Penny, Spar és Tesco legfrissebb, 25. heti akciós újságai különös figyelmet szentelnek a hőségriasztás idején szükséges termékeknek. A Lidl például toronyventilátorokat és mobil klímákat kínál jelentős kedvezményekkel, az árak 4,999 forinttól 89,999 forintig terjednek. Emellett jégkockaformákat is kínálnak, amelyek darabja csupán 699 forintba kerül.
A Pennyben a hőségriasztásra olasz hetek keretében válaszolnak, ahol különféle jégkrémek és smoothie készítő gépek szerepelnek az akciós listán. A jégkrémek ára különösen kedvező, például a Kaktus jégkrém 9 darabos kiszerelésben, pálcánként csupán 167 forintért kapható.
Praktikák és Jogi Védelem a Hőség Ellen
Nem csak a boltok, de az egészségügyi szakemberek is felhívják a figyelmet a hőség okozta veszélyekre. A hőkimerülés és hőguta komoly egészségügyi kockázatokat jelenthetnek, így a Munka törvénykönyve is előírásokat tartalmaz az ilyen extrém időjárási körülmények esetén. Az otthoni és munkahelyi klímahasználat gyakran vitatéma, de számos házi praktika segíthet a hőség elviselésében, mint például a megfelelő hidratáció és a napkerülés.
Vízparti Menekülés és Állatbarát Megoldások
Szerencsések, akik a kánikula idején a vízparton, például a Balatonon találják magukat. Egyre több fürdőhely kínál lehetőséget arra, hogy a kutyát is magunkkal vihessük, így a hűsölés mindenki számára élvezhető.
A magyar boltláncok tehát minden fronton igyekeznek segíteni vásárlóiknak a kánikula átvészelésében, legyen szó akár praktikus megoldásokról, akár kedvezményes termékekről. Az idei nyár minden bizonnyal próbatétel elé állítja a lakosságot, de a boltok és a közvélemény felkészülten várja a kihívásokat.
Kapcsolódó cikkeink
Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >