Hőségriadó és akciós készültség: így reagálnak a hazai boltláncok a kánikulára
Magyarországon is megérkezett a nyár, és vele együtt a kánikulás hetek. Míg az iskolákban még zajlanak az évzárók, az országban a hőmérsékletek már rekordokat döntenek. A HungaroMet jelentése szerint bár kis enyhülés várható, a hosszabb távú előrejelzések szerint száraz és forró nyár elé nézünk, ami komoly kihívást jelent az emberek és az infrastruktúra számára egyaránt. A klímák iránti kereslet rohamosan növekszik, ami jelentős áramfogyasztás-növekedéssel jár, és sajnos a klímaszerelők időpontjai is gyorsan betelnek.
A Boltláncok Kánikula Akciói

Bejött a kánikula
A Lidl, Penny, Spar és Tesco legfrissebb, 25. heti akciós újságai különös figyelmet szentelnek a hőségriasztás idején szükséges termékeknek. A Lidl például toronyventilátorokat és mobil klímákat kínál jelentős kedvezményekkel, az árak 4,999 forinttól 89,999 forintig terjednek. Emellett jégkockaformákat is kínálnak, amelyek darabja csupán 699 forintba kerül.
A Pennyben a hőségriasztásra olasz hetek keretében válaszolnak, ahol különféle jégkrémek és smoothie készítő gépek szerepelnek az akciós listán. A jégkrémek ára különösen kedvező, például a Kaktus jégkrém 9 darabos kiszerelésben, pálcánként csupán 167 forintért kapható.
Praktikák és Jogi Védelem a Hőség Ellen
Nem csak a boltok, de az egészségügyi szakemberek is felhívják a figyelmet a hőség okozta veszélyekre. A hőkimerülés és hőguta komoly egészségügyi kockázatokat jelenthetnek, így a Munka törvénykönyve is előírásokat tartalmaz az ilyen extrém időjárási körülmények esetén. Az otthoni és munkahelyi klímahasználat gyakran vitatéma, de számos házi praktika segíthet a hőség elviselésében, mint például a megfelelő hidratáció és a napkerülés.
Vízparti Menekülés és Állatbarát Megoldások
Szerencsések, akik a kánikula idején a vízparton, például a Balatonon találják magukat. Egyre több fürdőhely kínál lehetőséget arra, hogy a kutyát is magunkkal vihessük, így a hűsölés mindenki számára élvezhető.
A magyar boltláncok tehát minden fronton igyekeznek segíteni vásárlóiknak a kánikula átvészelésében, legyen szó akár praktikus megoldásokról, akár kedvezményes termékekről. Az idei nyár minden bizonnyal próbatétel elé állítja a lakosságot, de a boltok és a közvélemény felkészülten várja a kihívásokat.
Kapcsolódó cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >Falusi romantika Budapest szívében: megnyitott a Puli és Juhász pesti csárda a belvárosban
Harcsapaprikás, túrós csusza és aranygaluska – juhászbölcsességgel tálalva, puli-lelkesedéssel fűszerezve.…
Tovább olvasom >