Horvátországban csökken a Spar-termékek cukortartalma
A Spar Croatia mintegy 65 saját márkás termékének receptúráját változtatta meg annak érdekében, hogy csökkentse az általuk tartalmazott cukormennyiséget.
A WHO szerint az egy főre jutó napi cukorbevitel jó, ha a 25 grammot, vagy 6 teáskanálnyit nem haladja meg. A Spar éppen a WHO ajánlására indította el 2017-ben a saját márkás termékeiben található cukormennyiség csökkentését célzó kezdeményezését, amelynek eredményeképpen az év végéig 21 tonnányival kevesebb cukor kerül a saját márkás termékekbe.
2018-ban a Spar 36 saját márkás termék receptúráján alakított az alacsonyabb cukortartalom érdekében. Az új receptúrák a termékek ízében változást nem hoznak még mesterséges cukorhelyettesítők felhasználásának hiányában sem.
Kapcsolódó cikkeink
Kelet-Európába exportálja saját márkás termékeit az olasz Crai
Az olasz élelmiszer-kiskereskedelmi lánc, a Crai stratégiai partnerséget kötött a…
Tovább olvasom >Rekordnyarat vár Horvátország
Soha nem látott légi forgalmat ígér a 2025-ös nyári szezon…
Tovább olvasom >Tovább növekszik az Action: Horvátország és Szlovénia is a célpontok között
A holland non-food diszkontlánc, az Action tavaly 29%-kal növelte működési…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >