HoReCa Marketing workshop
A horeca különleges szektor, ezért különleges marketingkommunikációs megoldásokat igényel. A március 22-24. között tartott SIRHA Budapest 2022 kiállítás keretében a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event Tagozata szervezésében megrendezésre került az első HoReCa Marketing workshop.

Olyan problémákkal foglalkoztak, amelyek megoldásához a marketing eszközeivel közelebb lehet kerülni
A Tagozat célja a vendéglátásban, a szállodaiparban és a hozzájuk kapcsolódó rendezvényeken közreműködő vállalkozások, szervezetek marketing-aktivitásainak szakmai és kapcsolati támogatása, a tevékenységük elősegítése, valamint, hogy teret adjon az ezen a területen dolgozó cégeknek és szakembereknek az eszmecserére, tapasztalataik megosztására és arra, hogy közösen formálják a szakma jövőjét.
„A SIRHA kiállítás a HoReCA szereplőknek szóló termékek, szolgáltatások seregszemléje ezért választotta Tagozatunk az első HoReCa Marketing workshopja helyszínéül” – mondta Bódi Krisztina, a Tagozat vezetője.

Bódi Krisztina
A HoReCa Marketingkommunikációs Workshopon olyan témák kerültek terítékre, amelyek a HoReCa szakembereket foglalkoztatják napjainkban és melyek megoldásához a marketing eszközeivel közelebb lehet kerülni.
Feitel Balázs, az Ipsos ügyvezető igazgatója rövid áttekintést nyújtott a HoReCa piacról az étteremválasztási szokásokról és az egészségtudatosság trendjéről.

Feitel Balázs
Bonyhádi Gábor, az eOptika marketingért felelős vezetője a sikeres online jelenléthez adott tippeket valamint a közeljövő online megoldásaiból is bemutatott néhányat, sőt előadása megírásában mesterséges intelligencia is részt vett. Csikós-Nagy Katalin, a HR-evolution fluktuáció szakértője a munkaerő megtartás aktuális kihívásaira adandó lehetséges marketingkommunikációs válaszokat mutatta be előadásában, kiemelve az őszinte kommunikáció fontosságát, de a COVID hatására változó munkaerőpiaci trendekről és friss fluktuációs benchmark adatokról is beszámolt. Szabó Károly, a Kaméleon Reklám Kft. ügyvezető igazgatója pedig az aktuális marketing trendekről tartott előadást, felhívva a figyelmet a kreatív anyagainkon megjelenő színek és formák jelentőségére. A rendezvényen a Tagozat által életre hívott HoReCa Hősök díj 2021 két díjazottja Halász Norbert, a Zip’s és Kücsön Gyula, a Sulyom Tájétterem színeiben is bemutatkozott egy kerekasztal beszélgetésben, amelyet Kaszás Attila, a Viwa ügyvezetője, a Tagozat vezetője vezetett. Ők a HoReCa piac aktuális helyzetéről, várakozásaikról és a marketing szerepéről beszélgettek, bevonva a közönséget is.

Szabó Károly

Bonyhádi Gábor

Kaszás Attila

Csikós-Nagy Katalin
Kapcsolódó cikkeink
10 éves az MMSZ Agrár- és Élelmiszer-marketing Tagozat
Jubileumi rendezvénnyel ünnepelte 10 éves évfordulóját a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Zöldülő gasztromarketing és Z-gen
A Magyar Marketing Szövetség HoReCa & Event és Zöld Tagozat…
Tovább olvasom >Kommunikációs iparági AI-kézikönyv készül
A hazai szakmai szervezetek – köztük a MAKSZ, az MMSZ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >