Home-office: egyre nagyobb a kereslet a felsőkért
Amióta a home office lett az új iroda, új trendek jelentek meg az öltözködésben is: egyre nagyobb a kereslet a felsők, és egyre kisebb a nadrágok iránt.
A világon sokszázmillió dolgozó kényszerül otthonról dolgozni, s most először a munkához nem kell kiöltözni. Egész nap nyugodtan lehetünk mackónadrágban és kapucnis pulcsiban. Ám mivel a videókonferenciák továbbra is fontos részét képezik számos dolgozó életének, ezekben az esetekben sokan mégis kiöltöznek – de csak deréktól felfelé.
Nem csoda hát, hogy az online rendelések a ruházati boltokban elsősorban a felsőruházatot helyezik előtérbe. Ezt mondja a Walmart, a Gap és az Everlane is: ezek a cégek soha nem látott arányban adnak el kényelmes ruházatot, pl. melegítőalsókat, cicanadrágokat, pólókat és pizsamákat.
CBS News
Kapcsolódó cikkeink
Walmart és OpenAI: új korszak az online vásárlásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átfogó kutatás készült a magyarországi irodai dolgozók munkahelyi környezetéről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A ruha online jön, a haszon kimegy – külföldi kézben a magyar online divatpiac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a Companies for the Future Award 2026 pályázati időszaka
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >5. Foodconf: Ahol a résztvevők ráharapnak az élelmiszer-innovációk ízére
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bővülő szakmai kínálat: újra itt a SIRHA Budapest!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

