Home-office: egyre nagyobb a kereslet a felsőkért
Amióta a home office lett az új iroda, új trendek jelentek meg az öltözködésben is: egyre nagyobb a kereslet a felsők, és egyre kisebb a nadrágok iránt.
A világon sokszázmillió dolgozó kényszerül otthonról dolgozni, s most először a munkához nem kell kiöltözni. Egész nap nyugodtan lehetünk mackónadrágban és kapucnis pulcsiban. Ám mivel a videókonferenciák továbbra is fontos részét képezik számos dolgozó életének, ezekben az esetekben sokan mégis kiöltöznek – de csak deréktól felfelé.
Nem csoda hát, hogy az online rendelések a ruházati boltokban elsősorban a felsőruházatot helyezik előtérbe. Ezt mondja a Walmart, a Gap és az Everlane is: ezek a cégek soha nem látott arányban adnak el kényelmes ruházatot, pl. melegítőalsókat, cicanadrágokat, pólókat és pizsamákat.
CBS News
Kapcsolódó cikkeink
HR-trendek 2025: kevesebb HO, több AI, darabokra hulló ESG
Az SAP SuccessFactors HR kutatói összefoglalták és rendszerezték a HR…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia alapú árelőrejelző rendszert vezet be a Walmart
A kiskereskedelmi óriás a Helios AI szoftverét fogja használni a…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >