Home-office: egyre nagyobb a kereslet a felsőkért
Amióta a home office lett az új iroda, új trendek jelentek meg az öltözködésben is: egyre nagyobb a kereslet a felsők, és egyre kisebb a nadrágok iránt.
A világon sokszázmillió dolgozó kényszerül otthonról dolgozni, s most először a munkához nem kell kiöltözni. Egész nap nyugodtan lehetünk mackónadrágban és kapucnis pulcsiban. Ám mivel a videókonferenciák továbbra is fontos részét képezik számos dolgozó életének, ezekben az esetekben sokan mégis kiöltöznek – de csak deréktól felfelé.
Nem csoda hát, hogy az online rendelések a ruházati boltokban elsősorban a felsőruházatot helyezik előtérbe. Ezt mondja a Walmart, a Gap és az Everlane is: ezek a cégek soha nem látott arányban adnak el kényelmes ruházatot, pl. melegítőalsókat, cicanadrágokat, pólókat és pizsamákat.
CBS News
Kapcsolódó cikkeink
Hot doggal erősít a Walmart – hat üzletében nyit gyorséttermet a Wienerschnitzel
Újabb lépést tesz a Walmart gyorséttermi kínálatának bővítésére: hat amerikai…
Tovább olvasom >Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >1500 irodai munkahelyet szüntet meg a Walmart az USA-ban
A Walmart 1500 vállalati pozíció megszüntetését tervezi az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >