Home-office: egyre nagyobb a kereslet a felsőkért
Amióta a home office lett az új iroda, új trendek jelentek meg az öltözködésben is: egyre nagyobb a kereslet a felsők, és egyre kisebb a nadrágok iránt.
A világon sokszázmillió dolgozó kényszerül otthonról dolgozni, s most először a munkához nem kell kiöltözni. Egész nap nyugodtan lehetünk mackónadrágban és kapucnis pulcsiban. Ám mivel a videókonferenciák továbbra is fontos részét képezik számos dolgozó életének, ezekben az esetekben sokan mégis kiöltöznek – de csak deréktól felfelé.
Nem csoda hát, hogy az online rendelések a ruházati boltokban elsősorban a felsőruházatot helyezik előtérbe. Ezt mondja a Walmart, a Gap és az Everlane is: ezek a cégek soha nem látott arányban adnak el kényelmes ruházatot, pl. melegítőalsókat, cicanadrágokat, pólókat és pizsamákat.
CBS News
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Válságállóság az AI és ESG segítségével – KPMG CEO Outlook 2024
A hosszú távú válságállóság megteremtése kulcsfontosságú a siker szempontjából, nem…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági megállapodást kötött az Unilever a legnagyobb kiskereskedelmi partnereivel
Az Unilever megállapodást kötött tíz legnagyobb kiskereskedelmi partnerével, közöttük a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >