Homályos üzenetekkel üzenő cukorkaszíveket kínál Valentin-napra a Sweethearts
A Sweethearts új édes cukorkával lép be a randevúk bizonytalansággal teli világába.
Az Egyesült Államokban népszerű édességmárka, amely a színes szív alakú cukorkáin elhelyezett „Be Mine” (Légy enyém!) és „Hug Me” (Ölelj át!) jellegű mintegy 40-féle feliratról vált ismertté, most elmosódottan és hibásan nyomott cukorkákkal teli speciálisan tervezett dobozokkal debütál, amelyeken a feliratok éppoly nehezen olvashatók, mint a Z-generáció kapcsolatai.
A cukorkák, amelyeken az „a kapcsolatodhoz hasonlóan homályos üzenetekkel” szlogen szerepel, korlátozott ideig lesznek kaphatók a Spangler tulajdonában álló, immár 122 éves Sweethearts márka weboldalán.
A Spangler marketingért felelős alelnöke szerint a szinglik idén szintet lépnek a barátságés a párkapcsolat között elhelyezkedő situationship kapcsolatot és ehhez itt van nekik a Sweethearts.
– A Sweetheartson a nyomtatás nem mindig tökéletes. Mi a tömegkultúrával összhangban ezzel fejezzük ki, hogy rendben van az is, ami nem tökéletes – mondta a szakember nyilatkozatában.
A Cleveland Clinic meghatározása szerint a situationship kapcsolatok olyan romantikus kötelékek, amelyekben a résztvevők még nem rögzítették kapcsolatuk jellegét. A Sweethearts pedig azt állítja, hogy a Tinder nevű társkereső alkalmazás szerint a fiatal szinglik a situationshipet legitim kapcsolati státusznak tekintik.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >