Homályos üzenetekkel üzenő cukorkaszíveket kínál Valentin-napra a Sweethearts
A Sweethearts új édes cukorkával lép be a randevúk bizonytalansággal teli világába.
Az Egyesült Államokban népszerű édességmárka, amely a színes szív alakú cukorkáin elhelyezett „Be Mine” (Légy enyém!) és „Hug Me” (Ölelj át!) jellegű mintegy 40-féle feliratról vált ismertté, most elmosódottan és hibásan nyomott cukorkákkal teli speciálisan tervezett dobozokkal debütál, amelyeken a feliratok éppoly nehezen olvashatók, mint a Z-generáció kapcsolatai.
A cukorkák, amelyeken az „a kapcsolatodhoz hasonlóan homályos üzenetekkel” szlogen szerepel, korlátozott ideig lesznek kaphatók a Spangler tulajdonában álló, immár 122 éves Sweethearts márka weboldalán.
A Spangler marketingért felelős alelnöke szerint a szinglik idén szintet lépnek a barátságés a párkapcsolat között elhelyezkedő situationship kapcsolatot és ehhez itt van nekik a Sweethearts.
– A Sweetheartson a nyomtatás nem mindig tökéletes. Mi a tömegkultúrával összhangban ezzel fejezzük ki, hogy rendben van az is, ami nem tökéletes – mondta a szakember nyilatkozatában.
A Cleveland Clinic meghatározása szerint a situationship kapcsolatok olyan romantikus kötelékek, amelyekben a résztvevők még nem rögzítették kapcsolatuk jellegét. A Sweethearts pedig azt állítja, hogy a Tinder nevű társkereső alkalmazás szerint a fiatal szinglik a situationshipet legitim kapcsolati státusznak tekintik.
Kapcsolódó cikkeink
Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >