Homályos üzenetekkel üzenő cukorkaszíveket kínál Valentin-napra a Sweethearts
A Sweethearts új édes cukorkával lép be a randevúk bizonytalansággal teli világába.
Az Egyesült Államokban népszerű édességmárka, amely a színes szív alakú cukorkáin elhelyezett „Be Mine” (Légy enyém!) és „Hug Me” (Ölelj át!) jellegű mintegy 40-féle feliratról vált ismertté, most elmosódottan és hibásan nyomott cukorkákkal teli speciálisan tervezett dobozokkal debütál, amelyeken a feliratok éppoly nehezen olvashatók, mint a Z-generáció kapcsolatai.
A cukorkák, amelyeken az „a kapcsolatodhoz hasonlóan homályos üzenetekkel” szlogen szerepel, korlátozott ideig lesznek kaphatók a Spangler tulajdonában álló, immár 122 éves Sweethearts márka weboldalán.
A Spangler marketingért felelős alelnöke szerint a szinglik idén szintet lépnek a barátságés a párkapcsolat között elhelyezkedő situationship kapcsolatot és ehhez itt van nekik a Sweethearts.
– A Sweetheartson a nyomtatás nem mindig tökéletes. Mi a tömegkultúrával összhangban ezzel fejezzük ki, hogy rendben van az is, ami nem tökéletes – mondta a szakember nyilatkozatában.
A Cleveland Clinic meghatározása szerint a situationship kapcsolatok olyan romantikus kötelékek, amelyekben a résztvevők még nem rögzítették kapcsolatuk jellegét. A Sweethearts pedig azt állítja, hogy a Tinder nevű társkereső alkalmazás szerint a fiatal szinglik a situationshipet legitim kapcsolati státusznak tekintik.
Kapcsolódó cikkeink
Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >Egyre több vásárló nézi meg tüzetesen az élelmiszercímkéket
Egy friss amerikai felmérés szerint a vásárlók nagy része a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >