Hollandiában és Franciaországban készül üzletet nyitni az orosz VkusVill
A gyors ütemben bővülő orosz szupermarket lánc, a VkusVill, melynek 2019. évi bevétele meghaladta az 1,3 milliárd dollárt, a közeljövőben üzletet kíván nyitni Hollandiában, majd Franciaországban, és nyilvános kibocsátást fontolgat a New York-i tőzsdén.
Az Oroszországban minden munkanap átlagosan 2 új üzlettel bővülő hálózat tavasszal Amszterdamban tervez új boltot nyitni, ahol helyi gyártók és termelők áruit kínálja majd. A cél érdekében már meg is tette a cég az első jogi lépéseket, és most a francia piacot tanulmányozza, hiszen a terjeszkedés következő állomása Párizs lehet.
Krivenko 10 évvel ezelőtt kezdett friss tejtermékek árusításába, ma azonban a lánc már több mint 1200, kedvező árú frissárut értékesítő, lakóhelyhez közeli szupermarketből és önkiszolgáló minimarketből áll.
A vállalat korábbi, Egyesült Államokra vonatkozó terveit sem adta fel: egy lehetséges IPO-t előkészítendő megállapodott egy amerikai PR-tanácsadóval és amerikai bankokkal.
Kapcsolódó cikkeink
Hétszázra nőtt a A Lidl spanyolországi üzleteinek száma
A Lidl diszkont egyszerre hét új üzletet nyitott Spanyolországban, így…
Tovább olvasom >Karácsony előtt még tíz új üzletet nyit a Lidl az Egyesült Királyságban
Hálózatbővítési programot jelentett be a Lidl az Egyesült Királyságban, melynek…
Tovább olvasom >Békés vármegyében nyitott üzletet a PENNY
Október 17-én Békés vármegyében nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >