Hollandiában és Franciaországban készül üzletet nyitni az orosz VkusVill
A gyors ütemben bővülő orosz szupermarket lánc, a VkusVill, melynek 2019. évi bevétele meghaladta az 1,3 milliárd dollárt, a közeljövőben üzletet kíván nyitni Hollandiában, majd Franciaországban, és nyilvános kibocsátást fontolgat a New York-i tőzsdén.
Az Oroszországban minden munkanap átlagosan 2 új üzlettel bővülő hálózat tavasszal Amszterdamban tervez új boltot nyitni, ahol helyi gyártók és termelők áruit kínálja majd. A cél érdekében már meg is tette a cég az első jogi lépéseket, és most a francia piacot tanulmányozza, hiszen a terjeszkedés következő állomása Párizs lehet.
Krivenko 10 évvel ezelőtt kezdett friss tejtermékek árusításába, ma azonban a lánc már több mint 1200, kedvező árú frissárut értékesítő, lakóhelyhez közeli szupermarketből és önkiszolgáló minimarketből áll.
A vállalat korábbi, Egyesült Államokra vonatkozó terveit sem adta fel: egy lehetséges IPO-t előkészítendő megállapodott egy amerikai PR-tanácsadóval és amerikai bankokkal.
Kapcsolódó cikkeink
Ötvennél is több franchise-üzletet nyit az Eroski 2024-ben
Nem lanyhul az Eroski 2023-as lendülete: a lánc idén körülbelül…
Tovább olvasom >Portugáliában lép piacra a holland Action diszkontlánc
Megnyitotta első üzletét a holland Action diszkontlánc Portugáliában, Vila Nova…
Tovább olvasom >Megakadt a Lidl nemzetközi expanziója
Lefékezte a Lidl nemzetközi terjeszkedését. Egyes lengyelországi és spanyolországi beruházások a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >