Hollandiában a saját márkák aránya az értékesítésben eléri a 30%-ot
A legfrissebb adatok szerint a holland szupermarketek polcain található áruk immár közel 30%-a saját márkás termék. Csak a piacvezető Albert Heijn és a Jumbo üzletek mintegy 10 000 saját márkás terméket kínálnak egy, a Circana adatait idéző NOS-tudósítás szerint.
A vizsgálat kizárólag a saját márkás és a gyártói márkás termékeket egyaránt tartó üzletláncokat vette figyelembe, a Lidl és az ALDI nem szerepel köztük.
Az Albert Heijn termékkínálatának jelenleg mintegy 60%-a saját márkás, ugyanis a vásárlók a lánc marketingigazgatója szerint „egyre lojálisabbak” lánc kereskedelmi márkáihoz. A szakember úgy véli, hogy az elkövetkező években a saját márkák aránya az üzletekben tovább fog emelkedni.
Kapcsolódó cikkeink
Növekvő sajátmárkás forgalom a Metrónál
2024/25-ös üzleti évének első öt hónapjában 24,8%-ra növelte sajátmárkás termékeinek…
Tovább olvasom >Rekordarányban kerültek saját márkás termékek a vásárlók kosarába
Februárban a Kifli.hu vásárlóinak több mint háromnegyede választott az online…
Tovább olvasom >A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >