Hollandiában a saját márkák aránya az értékesítésben eléri a 30%-ot
A legfrissebb adatok szerint a holland szupermarketek polcain található áruk immár közel 30%-a saját márkás termék. Csak a piacvezető Albert Heijn és a Jumbo üzletek mintegy 10 000 saját márkás terméket kínálnak egy, a Circana adatait idéző NOS-tudósítás szerint.
A vizsgálat kizárólag a saját márkás és a gyártói márkás termékeket egyaránt tartó üzletláncokat vette figyelembe, a Lidl és az ALDI nem szerepel köztük.
Az Albert Heijn termékkínálatának jelenleg mintegy 60%-a saját márkás, ugyanis a vásárlók a lánc marketingigazgatója szerint „egyre lojálisabbak” lánc kereskedelmi márkáihoz. A szakember úgy véli, hogy az elkövetkező években a saját márkák aránya az üzletekben tovább fog emelkedni.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Hibrid tejeket vezet be a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn, Hollandia legnagyobb élelmiszerlánca elindította első hibrid tej…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >