Hollandiában a saját márkák aránya az értékesítésben eléri a 30%-ot
A legfrissebb adatok szerint a holland szupermarketek polcain található áruk immár közel 30%-a saját márkás termék. Csak a piacvezető Albert Heijn és a Jumbo üzletek mintegy 10 000 saját márkás terméket kínálnak egy, a Circana adatait idéző NOS-tudósítás szerint.
A vizsgálat kizárólag a saját márkás és a gyártói márkás termékeket egyaránt tartó üzletláncokat vette figyelembe, a Lidl és az ALDI nem szerepel köztük.
Az Albert Heijn termékkínálatának jelenleg mintegy 60%-a saját márkás, ugyanis a vásárlók a lánc marketingigazgatója szerint „egyre lojálisabbak” lánc kereskedelmi márkáihoz. A szakember úgy véli, hogy az elkövetkező években a saját márkák aránya az üzletekben tovább fog emelkedni.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai irányváltás: kilép az Everest és Epic Partners beszerzési szövetségekből a Jumbo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Előfizetéses szolgáltatást indít a Picnic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Okos csomagautomatákkal bővíti szolgáltatásainak körét a SPAR Hollandiában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl Magyarország csatlakozott az adománykonvojhoz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Kifli.hu anyacége az AutoStore-ral közösen hoz létre a világon egyedülálló, AI-vezérelt központot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eurostat: meghaladta a hárommilliárdot az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák száma 2024-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >