Hollandiában a saját márkák aránya az értékesítésben eléri a 30%-ot
A legfrissebb adatok szerint a holland szupermarketek polcain található áruk immár közel 30%-a saját márkás termék. Csak a piacvezető Albert Heijn és a Jumbo üzletek mintegy 10 000 saját márkás terméket kínálnak egy, a Circana adatait idéző NOS-tudósítás szerint.
A vizsgálat kizárólag a saját márkás és a gyártói márkás termékeket egyaránt tartó üzletláncokat vette figyelembe, a Lidl és az ALDI nem szerepel köztük.
Az Albert Heijn termékkínálatának jelenleg mintegy 60%-a saját márkás, ugyanis a vásárlók a lánc marketingigazgatója szerint „egyre lojálisabbak” lánc kereskedelmi márkáihoz. A szakember úgy véli, hogy az elkövetkező években a saját márkák aránya az üzletekben tovább fog emelkedni.
Kapcsolódó cikkeink
Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >Növekvő sajátmárkás forgalom a Metrónál
2024/25-ös üzleti évének első öt hónapjában 24,8%-ra növelte sajátmárkás termékeinek…
Tovább olvasom >Rekordarányban kerültek saját márkás termékek a vásárlók kosarába
Februárban a Kifli.hu vásárlóinak több mint háromnegyede választott az online…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >