Holland-magyar logisztikai szeminárium Budapesten
2015. október 1-jén másodszor rendezték meg a Holland-Magyar Kereskedelmi Kamara és Hollandia Magyarországi Nagykövetségének közös logisztikai szakszemináriumát, azzal a céllal, hogy megmutassa a GDP 8%-át adó iparág sokszínűségét. A rendezvény idei vendég országa Szlovénia volt.
A rendezvényt dr. Baján László, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium Légi- és Víziközlekedési Főosztályának vezetője nyitotta meg. Ezt követően őexc. Gajus Scheltema, a Holland Királyság nagykövete, majd őexc. Ksenija Škrilec a Szlovén Köztársaság nagykövete, végül Erényi Balázs, a Holland Kamara igazgatósági tagja köszöntötte a vendégeket. Mindkét nagykövet kiemelte, hogy mind Hollandiának, mind Szlovéniának, kis területű tranzit országok lévén, ugyanúgy kiemelten fontos a logisztika, mint hazánknak.
Matthijs van Doorn a rotterdami kikötő képviseletében a kikötő fejlesztési tervei mellett az általuk meghirdetett inkubátorprogramot is bemutatta. A “Railincubator” program vasúti fejlesztési terveket kész társfinanszírozni annak érdekében, hogy Európa közép-keleti régiói is el tudják érni Rotterdamot.
Auke Hylarides, a holland Exact ERP szoftvergyártó cégtől logisztikai esettanulmányon keresztül mutatta be, hogy a felhő alapú, globális és helyi megoldásokat ötvöző rendszer hogyan tudja segíteni a határokon átívelő üzleti tevékenységeket. A szoftvert hazánkban a DBH Group IT services üzletága képviseli.
A Wojciech Milewski, a holland központú Raben Group ügyfélkapcsolati menedzsere által bemutatott myRaben.com platform az összes információt képes kezelni a Raben Group által kínált bármely szolgáltatásra vonatkozóan.
Dr. Barcsa Lajos, Debrecen város alpolgármestere a város iparfejlesztésben elért eredményeiről, valamint jövőbeli fejlesztései terveiről beszélt. Az Integrált Területi Programra 43,3 mrd Ft forrás érhető el, a Modern Városok Program keretében pedig szerepel egy angol nyelvű oktatási központ létrehozása is.
Firbás György, a SaigoLogistic képviseletében a debreceni trimodális központ történetébe adott betekintést, amely ma már közúti, légi és vasúti szállítási lehetőséget is biztosít a régió számára.
Kapcsolódó cikkeink
Új év, új és régi kihívások a logisztikában: 2025-ben hullámvasúton érezheti magát a szektor
Az elmúlt években jelentős számú gazdasági megpróbáltatás volt hazai és…
Tovább olvasom >A Waberer’s lesz a GYSEV Cargo Zrt. többségi tulajdonosa
A Waberer’s International Nyrt. 70 százalékos részesedést szerez a GYSEV…
Tovább olvasom >Újabb márkákkal erősít Csehországban az AutoWallis Csoport
Az AutoWallis Csoport tovább bővíti tevékenységét Csehországban, miután megvásárolta a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új szakmai vezető a DDC Kommunikációs és marketing osztályának élén
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement…
Tovább olvasom >Második éve az Apple a legértékesebb márka a világon a Brand Finance szerint
Már a második egymást követő évben az Apple a világ…
Tovább olvasom >A nemünk, az életkorunk és a viselkedésünk alapján optimalizálhatja a reklámokat az LG digitáliskijelző-szoftvere
Az LG Electronics (LG) február 4. és 7. között Barcelonában,…
Tovább olvasom >