Holland eredetű szósz magyar alapanyagokból
A B.W.A. Kft. a holland Sriracha csípőspaprika-szószok hazai forgalmazója.
Anton Weij
ügyvezető
B.W.A.
A termékeiken szereplő „Girl with the two dragons” azaz „lány a két sárkánnyal” logót egy kínai házaspár ihlette, amely több mint 60 évvel ezelőtt tofu készítésével foglalkozott egy kis holland földszinti lakásban. Miután a házaspár nyugdíjba vonult, egy holland fiatalember, a szakács múlttal rendelkező Bastiaan Weij vette át tőlük az üzletet, aki a tofugyártás mellett csípőspaprika-szószokkal is elkezdett foglalkozni.
– 26 évvel ezelőtt Bastiaan Weij úgy döntött, hogy Magyarországon, Hajóson üzemet nyit, abból a célból, hogy nyers, csípős paprikapépet szállítson Hollandiába, ahol a pépet különféle szószokhoz használták fel – mesél a kezdetekről Anton Weij, a B.W.A. Kft. ügyvezetője.
A cég jelenleg is kizárólag magyar csípős fűszerpaprikát használ termékei előállításához, és büszke arra, hogy Magyarország legnagyobb csípősfűszerpaprika-felvásárlója.
A magyarországi cég fő profilja a holland cég alapanyagellátása. Termékeink nagy része exportértékesítésre kerül – tudjuk meg Anton Weijtől.
Középtávú terveik között szerepel a magyarországi piacon való további terjeszkedés, új termékek kifejlesztése, illetve ízviláguk egyediségének fenntartása. A közeljövőben több új ízt is piacra szeretnének dobni. //
Kapcsolódó cikkeink
Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo…
Tovább olvasom >ENVIRONTEC fenntarthatóság és innováció
Sikeresen zárult az ENVIRONTEC powered by ÖKOINDUSTRIA szakkiállítás, amely három…
Tovább olvasom >Klasszikus holland márkák eladására készül az Unilever
Az Unilever olyan klasszikus holland márkák eladását fontolgatja, mint az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Manpower: javuló gazdasági kilátásokat mutatnak a munkaerőpiaci visszajelzések
Javuló gazdasági kilátásokat mutatnak a munkaerőpiaci visszajelzések, a belföldi munkáltatók…
Tovább olvasom >