Holland eredetű szósz magyar alapanyagokból
A B.W.A. Kft. a holland Sriracha csípőspaprika-szószok hazai forgalmazója.
Anton Weij
ügyvezető
B.W.A.
A termékeiken szereplő „Girl with the two dragons” azaz „lány a két sárkánnyal” logót egy kínai házaspár ihlette, amely több mint 60 évvel ezelőtt tofu készítésével foglalkozott egy kis holland földszinti lakásban. Miután a házaspár nyugdíjba vonult, egy holland fiatalember, a szakács múlttal rendelkező Bastiaan Weij vette át tőlük az üzletet, aki a tofugyártás mellett csípőspaprika-szószokkal is elkezdett foglalkozni.
– 26 évvel ezelőtt Bastiaan Weij úgy döntött, hogy Magyarországon, Hajóson üzemet nyit, abból a célból, hogy nyers, csípős paprikapépet szállítson Hollandiába, ahol a pépet különféle szószokhoz használták fel – mesél a kezdetekről Anton Weij, a B.W.A. Kft. ügyvezetője.
A cég jelenleg is kizárólag magyar csípős fűszerpaprikát használ termékei előállításához, és büszke arra, hogy Magyarország legnagyobb csípősfűszerpaprika-felvásárlója.
A magyarországi cég fő profilja a holland cég alapanyagellátása. Termékeink nagy része exportértékesítésre kerül – tudjuk meg Anton Weijtől.
Középtávú terveik között szerepel a magyarországi piacon való további terjeszkedés, új termékek kifejlesztése, illetve ízviláguk egyediségének fenntartása. A közeljövőben több új ízt is piacra szeretnének dobni. //
Kapcsolódó cikkeink
A legjobb sriracha – A nap videója
Innen, a magyar polcok mellől nézve a világ legnépszerűbb chiliszósza…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >Kibocsátásmentes járművekkel végzi az áruszállítást amszterdami üzleteibe a Jumbo
A holland Jumbo az „Oxygen” nevű, zéró kibocsátású elektromos teherautókkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Black Friday 2024: Egy esetleges csalódás sem veszi el a vásárlási kedvet
A Black Friday népszerűsége Magyarországon továbbra is töretlen: a 18-79…
Tovább olvasom >Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >