Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Hogyan reklámozhatunk alkoholt etikus módon? – ÖRT podcast
Hogyan reklámozhatunk alkoholt etikus módon? – ÖRT podcast
Alkoholt reklámozni különösen nagy felelősséggel jár. Nem véletlen, hogy ezen piacon igen komoly szabályozásoknak és kritériumrendszereknek kell megfelelnie a cégeknek.
A Dreher Sörgyárak azonban mindenki számára követendő példaként szolgálhat, hogy hogyan lehet sikeresen, etikusan és tudatosan reklámozni és működni ezen az igen ingoványos területen. A nagy múltú cég amellett, hogy hosszú évek óta szoros együttműködésben áll az ÖRT-tel, saját, belső etikai kódexszel is rendelkeznek, és mélyen hisznek abban, hogy “nem sokat, hanem jól kell inni”. A Dreher kommunikációját a minőség, a hitelesség, a társadalmi felelősségvállalás, az innováció, mind-mind meghatározza, emellett arra is nagy hangsúlyt fektetnek, hogy a kisebb sörfőzdék edukálása révén a piac reputációját megőrizzék.
Ezen hozzáállásnak is köszönhető az siker, melyet az évek alatt elértek. A Reklám: tisztán negyedik adásában a műsör állandó házigazdája Heim Ágoston Tonka, (service designer és reklámos, emelett a Local Heroes társadalmi projekt egyik alapítója) a Dreher működéséről, illetve kommuniációs és reklámtevékenységéről beszélget Szabó Ibolyával, a Dreher Sörgyárak
vállalati kapcsolatokért felelős vezetőjével, valamint Gerendi Zsolttal, az Önszabályozó Reklám Testület főtitkárával. Az adásból a Dreher példáján keresztül kiderül, hogy miképpen lehet az alkohol piacon hatékonyan, de mégis tisztességesen kommunikálni a fogyasztók felé és, hogy hogyan vált a Dreher segítségére az ÖRT abban, hogy a reklámjaik megfeleljenek a vonatkozó jogszabályok túl a fogyasztói igényeknek és az etikai elvárásoknak.
Kapcsolódó cikkeink
Donald Trump súlyos vámokat helyezett kilátásba az Európai Unióból származó alkoholtermékekre válaszul az amerikai whiskey-re bejelentett uniós vámra
Donald Trump amerikai elnök súlyos vámokat helyezett kilátásba csütörtökön az…
Tovább olvasom >Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >ÖRT és NMHH közös workshop: Az emberi testkép ábrázolásának hatása a fogyasztókra
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Nemzeti Média- és…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >