Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Hogyan reklámozhatunk alkoholt etikus módon? – ÖRT podcast
Hogyan reklámozhatunk alkoholt etikus módon? – ÖRT podcast
Alkoholt reklámozni különösen nagy felelősséggel jár. Nem véletlen, hogy ezen piacon igen komoly szabályozásoknak és kritériumrendszereknek kell megfelelnie a cégeknek.
A Dreher Sörgyárak azonban mindenki számára követendő példaként szolgálhat, hogy hogyan lehet sikeresen, etikusan és tudatosan reklámozni és működni ezen az igen ingoványos területen. A nagy múltú cég amellett, hogy hosszú évek óta szoros együttműködésben áll az ÖRT-tel, saját, belső etikai kódexszel is rendelkeznek, és mélyen hisznek abban, hogy “nem sokat, hanem jól kell inni”. A Dreher kommunikációját a minőség, a hitelesség, a társadalmi felelősségvállalás, az innováció, mind-mind meghatározza, emellett arra is nagy hangsúlyt fektetnek, hogy a kisebb sörfőzdék edukálása révén a piac reputációját megőrizzék.
Ezen hozzáállásnak is köszönhető az siker, melyet az évek alatt elértek. A Reklám: tisztán negyedik adásában a műsör állandó házigazdája Heim Ágoston Tonka, (service designer és reklámos, emelett a Local Heroes társadalmi projekt egyik alapítója) a Dreher működéséről, illetve kommuniációs és reklámtevékenységéről beszélget Szabó Ibolyával, a Dreher Sörgyárak
vállalati kapcsolatokért felelős vezetőjével, valamint Gerendi Zsolttal, az Önszabályozó Reklám Testület főtitkárával. Az adásból a Dreher példáján keresztül kiderül, hogy miképpen lehet az alkohol piacon hatékonyan, de mégis tisztességesen kommunikálni a fogyasztók felé és, hogy hogyan vált a Dreher segítségére az ÖRT abban, hogy a reklámjaik megfeleljenek a vonatkozó jogszabályok túl a fogyasztói igényeknek és az etikai elvárásoknak.
Kapcsolódó cikkeink
Felvették a cseh szellemi örökség listájára a csehországi sörkultúrát
Felvették a cseh szellemi kulturális örökség listájára a csehországi sörkultúrát…
Tovább olvasom >GVH-ÖRT workshop: Fókuszban az előzetes megfelelés!
A 2024-es versenyhatósági eljárások vizsgálati tapasztalatairól tartott workshopot tagjai számára…
Tovább olvasom >Az alkoholmentes borok térnyerése: dinamikus növekedés és hazai sikerek
Az alkoholmentes borok piaca az elmúlt években jelentős növekedést mutatott,…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >