Hogyan olvassuk a vásárlók gondolatait?
A digitális technológiák – különösen a mobilos kommunikáció – viharos előretörése alapjaiban forgatja fel a kialakult, jól bevált és hosszú ideje alkalmazott kereskedelmi módszereket. A Kereskedj Okosan! Retail konferencián kapaszkodókat nyújtunk, eláruljuk, hogyan segít a kereskedelmi informatika megtalálni az utat a leendő vásárlókhoz.
Aktívvá tette a korábban passzív vásárlókat az okostelefonok, tabletek térnyerése – mondja Szőke Péter, a KPMG Tanácsadó Kft. Data&Analitycs üzletágának igazgatója. A szakember a Kereskedj Okosan! Retail konferencián ismerteti, hogyan lehet kiszolgálni azokat a vevőket, akik ugyanazt a vásárlói élményt szeretnék megkapni minden lehetséges csatornán.
Kialakult egy olyan réteg, amely az okoseszközein folyamatosan on-line él. Összehasonlítja a termékeket, elolvassa az értékeléseket, de akár a teljes vételi folyamatot is befejezheti percek alatt. Ez a vásárlói kör más attitűddel rendelkezik, mint a korábbiak, nevezzük őket WIW-WIWI vásárlóknak, ami annyit tesz, hogy What I Want, When I Want It (Amit akarok, és amikor akarom).
A kereskedőknek reagálniuk kell ezekre az igényekre, amennyiben versenyben szeretnének maradni. A személyre szabás révén a kiskereskedő minden vásárlója igényeit megismeri, pontosan azt nyújtja neki, amire szüksége van – ismertette röviden Szőke Péter.
***
A Laurel Cégcsoport immár 6. alkalommal szervezi meg a Retail konferenciát, amelyre idén is több száz vendéget várunk. A szektor képviselői számára ez kiváló lehetőség, hogy találkozzanak a hozzájuk a szektor prominens képviselőivel, tapasztalatot cseréljenek, esetleg további együttműködést alakítsanak ki.
A konferencia időpontja: 2016. május 5., csütörtök, 9 órától
Helyszín: Boscolo Budapest Hotel (1073 Erzsébet krt. 9-11.)
Bővebb információ és regisztráció: www.retailkonferencia.hu
Kapcsolódó cikkeink
A fenntartható csomagolás szerepe az élelmiszerveszteség és -pazarlás megelőzésében
A fenntartható csomagolás megvalósítása kulcskérdés a Föld jövője szempontjából. Az…
Tovább olvasom >Megnyitott a Biofach
Európa legnagyobb bio szakvásárának ad otthont Nürnberg a következő napokban.…
Tovább olvasom >Magyar cégre bízta az informatikai rendszere támogatását a Szlovéniában debütáló Shell Mobility
A Shell Mobility a közelmúltban jelent meg Szlovéniában, az üzemanyagtöltő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >