Hogyan olvassuk a vásárlók gondolatait?

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 04. 22. 15:04

A digitális technológiák – különösen a mobilos kommunikáció – viharos előretörése alapjaiban forgatja fel a kialakult, jól bevált és hosszú ideje alkalmazott kereskedelmi módszereket. A Kereskedj Okosan! Retail konferencián kapaszkodókat nyújtunk, eláruljuk, hogyan segít a kereskedelmi informatika megtalálni az utat a leendő vásárlókhoz.

Laurel_logo

Aktívvá tette a korábban passzív vásárlókat az okostelefonok, tabletek térnyerése – mondja Szőke Péter, a KPMG Tanácsadó Kft. Data&Analitycs üzletágának igazgatója. A szakember a Kereskedj Okosan! Retail konferencián ismerteti, hogyan lehet kiszolgálni azokat a vevőket, akik ugyanazt a vásárlói élményt szeretnék megkapni minden lehetséges csatornán.

Kialakult egy olyan réteg, amely az okoseszközein folyamatosan on-line él. Összehasonlítja a termékeket, elolvassa az értékeléseket, de akár a teljes vételi folyamatot is befejezheti percek alatt. Ez a vásárlói kör más attitűddel rendelkezik, mint a korábbiak, nevezzük őket WIW-WIWI vásárlóknak, ami annyit tesz, hogy What I Want, When I Want It (Amit akarok, és amikor akarom).

A kereskedőknek reagálniuk kell ezekre az igényekre, amennyiben versenyben szeretnének maradni. A személyre szabás révén a kiskereskedő minden vásárlója igényeit megismeri, pontosan azt nyújtja neki, amire szüksége van – ismertette röviden Szőke Péter.

***

A Laurel Cégcsoport immár 6. alkalommal szervezi meg a Retail konferenciát, amelyre idén is több száz vendéget várunk. A szektor képviselői számára ez kiváló lehetőség, hogy találkozzanak a hozzájuk a szektor prominens képviselőivel, tapasztalatot cseréljenek, esetleg további együttműködést alakítsanak ki.

 

A konferencia időpontja:       2016. május 5., csütörtök, 9 órától

Helyszín:                                                     Boscolo Budapest Hotel (1073 Erzsébet krt. 9-11.)

 

Bővebb információ és regisztráció: www.retailkonferencia.hu

 

Kapcsolódó cikkeink