Hogyan olvassuk a vásárlók gondolatait?
A digitális technológiák – különösen a mobilos kommunikáció – viharos előretörése alapjaiban forgatja fel a kialakult, jól bevált és hosszú ideje alkalmazott kereskedelmi módszereket. A Kereskedj Okosan! Retail konferencián kapaszkodókat nyújtunk, eláruljuk, hogyan segít a kereskedelmi informatika megtalálni az utat a leendő vásárlókhoz.
Aktívvá tette a korábban passzív vásárlókat az okostelefonok, tabletek térnyerése – mondja Szőke Péter, a KPMG Tanácsadó Kft. Data&Analitycs üzletágának igazgatója. A szakember a Kereskedj Okosan! Retail konferencián ismerteti, hogyan lehet kiszolgálni azokat a vevőket, akik ugyanazt a vásárlói élményt szeretnék megkapni minden lehetséges csatornán.
Kialakult egy olyan réteg, amely az okoseszközein folyamatosan on-line él. Összehasonlítja a termékeket, elolvassa az értékeléseket, de akár a teljes vételi folyamatot is befejezheti percek alatt. Ez a vásárlói kör más attitűddel rendelkezik, mint a korábbiak, nevezzük őket WIW-WIWI vásárlóknak, ami annyit tesz, hogy What I Want, When I Want It (Amit akarok, és amikor akarom).
A kereskedőknek reagálniuk kell ezekre az igényekre, amennyiben versenyben szeretnének maradni. A személyre szabás révén a kiskereskedő minden vásárlója igényeit megismeri, pontosan azt nyújtja neki, amire szüksége van – ismertette röviden Szőke Péter.
***
A Laurel Cégcsoport immár 6. alkalommal szervezi meg a Retail konferenciát, amelyre idén is több száz vendéget várunk. A szektor képviselői számára ez kiváló lehetőség, hogy találkozzanak a hozzájuk a szektor prominens képviselőivel, tapasztalatot cseréljenek, esetleg további együttműködést alakítsanak ki.
A konferencia időpontja: 2016. május 5., csütörtök, 9 órától
Helyszín: Boscolo Budapest Hotel (1073 Erzsébet krt. 9-11.)
Bővebb információ és regisztráció: www.retailkonferencia.hu
Kapcsolódó cikkeink
Fókuszban a csomagolóanyagok – konferencia
Csomagolóanyagot gyárt? Saját márkás terméket szállít be valamely kereskedelmi láncnak?…
Tovább olvasom >Lezajlott a NÉGYOSZ munkakonferenciája – Új párbeszéd indult a növényi alapú táplálkozásról
A NÉGYOSZ szervezésében egy úttörő szakmai esemény zajlott, amely a…
Tovább olvasom >Üzleti tervezéshez egy kis segítség
A CEONET Klub és az Egyensúly Intézet újabb közös eseményre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >KMÉ-védjegy igazolja az Auchan tésztájának kiváló minőségét
Az Auchan és az Izsáki Házitészta Kft. több mint 20…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >