Hogyan olvassuk a vásárlók gondolatait?
A digitális technológiák – különösen a mobilos kommunikáció – viharos előretörése alapjaiban forgatja fel a kialakult, jól bevált és hosszú ideje alkalmazott kereskedelmi módszereket. A Kereskedj Okosan! Retail konferencián kapaszkodókat nyújtunk, eláruljuk, hogyan segít a kereskedelmi informatika megtalálni az utat a leendő vásárlókhoz.
Aktívvá tette a korábban passzív vásárlókat az okostelefonok, tabletek térnyerése – mondja Szőke Péter, a KPMG Tanácsadó Kft. Data&Analitycs üzletágának igazgatója. A szakember a Kereskedj Okosan! Retail konferencián ismerteti, hogyan lehet kiszolgálni azokat a vevőket, akik ugyanazt a vásárlói élményt szeretnék megkapni minden lehetséges csatornán.
Kialakult egy olyan réteg, amely az okoseszközein folyamatosan on-line él. Összehasonlítja a termékeket, elolvassa az értékeléseket, de akár a teljes vételi folyamatot is befejezheti percek alatt. Ez a vásárlói kör más attitűddel rendelkezik, mint a korábbiak, nevezzük őket WIW-WIWI vásárlóknak, ami annyit tesz, hogy What I Want, When I Want It (Amit akarok, és amikor akarom).
A kereskedőknek reagálniuk kell ezekre az igényekre, amennyiben versenyben szeretnének maradni. A személyre szabás révén a kiskereskedő minden vásárlója igényeit megismeri, pontosan azt nyújtja neki, amire szüksége van – ismertette röviden Szőke Péter.
***
A Laurel Cégcsoport immár 6. alkalommal szervezi meg a Retail konferenciát, amelyre idén is több száz vendéget várunk. A szektor képviselői számára ez kiváló lehetőség, hogy találkozzanak a hozzájuk a szektor prominens képviselőivel, tapasztalatot cseréljenek, esetleg további együttműködést alakítsanak ki.
A konferencia időpontja: 2016. május 5., csütörtök, 9 órától
Helyszín: Boscolo Budapest Hotel (1073 Erzsébet krt. 9-11.)
Bővebb információ és regisztráció: www.retailkonferencia.hu
Kapcsolódó cikkeink
Óriási bejelentések várhatók a XII. Laurel Retail Konferencián
Tizenkettedik alkalommal látja vendégül a magyar kiskereskedelmi szakma döntéshozóit hazánk…
Tovább olvasom >XII. Laurel Retail Konferencia – működés közben látható a jövő
Május 28-án a budapesti Larus Rendezvényközpontban ismét találkoznak a kiskereskedelem…
Tovább olvasom >Fókuszban a csomagolóanyagok – konferencia
Csomagolóanyagot gyárt? Saját márkás terméket szállít be valamely kereskedelmi láncnak?…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >