Hogyan nem érdemes megajándékozni üzleti partnereinket?
Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) elektronikus kiadványt publikált az üzleti ajándékozással és rendezvényekkel kapcsolatos leggyakrabban felmerülő kérdések megválaszolására.

Ötletes ajándékok?
Karácsony közeledtével mindig felvetődik a kérdés az üzleti életben; milyen az ideális ügyfélkapcsolati ajándék? Mi az, ami még nem túlzó és nem tűnik a döntések befolyásolásának eszközének? Milyen szabályokat, kontrollokat állítsunk fel, amelyeket a munkatársainknak követniük kell? A Hungarian Business Leaders Forum Vállalati Szabályozás és Etikai Munkacsoportja a fenti kérdésekkel kapcsolatos kételyek eloszlatása érdekében tette közzé az ajándékozással és meghívásokkal kapcsolatos ajánlásait.
A HBLF összegyűjtötte a legfontosabb alapelveket, fogalmakat és szabályokat, és ajánlás formájában közreadja azzal a céllal, hogy iránymutatást adjon az üzleti ajándékok és vendéglátás elfogadásával és felajánlásával kapcsolatban és ezáltal segítse a cégeket saját szabályzatuk megalkotásában. A kiadványt elsősorban vállalatvezetők és compliance szakemberek számára állították össze, és fenntarthatósági szempontokat figyelembe véve kizárólag online formában jelenik meg a karácsonyi céges ajándékozást megelőző időszakban, december második hetében.
“A HBLF az ajándékozási leaflettel szeretne hozzájárulni a hazai vállalati ajándékozási szokások transzparenssé tételéhez, különösen a közeledő ünnepi időszakban, egyúttal a visszaélés-gyanús helyzetek számának visszaszorításához. A guideline-ként alkalmazható dokumentum a hazai és nemzetközi legjobb gyakorlatok figyelembevételével készült, azzal a kifejezett céllal, hogy elősegítse a magyarországi üzleti élet tisztábbá, átláthatóbbá válását”
– Bácsfalvi András HBLF Elnökségi Tag, a Felelős Vállalati Szabályozás és Etikai Munkacsoport vezetője.
A HBLF ajándékozási ajánlása az alábbi linken keresztül tölthető le:
Kapcsolódó cikkeink
Csak okosan az okos ajándékokkal! A Media Markt ünnepek utáni tanácsai
Öröm, vagy fejfájás? Hatalmas boldogság megpillantani a karácsonyfa alatt és…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A társasjátékok aranykora: milliárdos iparág Magyarországon
A társasjátékok világa soha nem látott fejlődést él meg az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >