Hogyan nem érdemes megajándékozni üzleti partnereinket?
Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) elektronikus kiadványt publikált az üzleti ajándékozással és rendezvényekkel kapcsolatos leggyakrabban felmerülő kérdések megválaszolására.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2018/12/karacsonyfa-izzo-300x243.jpg)
Ötletes ajándékok?
Karácsony közeledtével mindig felvetődik a kérdés az üzleti életben; milyen az ideális ügyfélkapcsolati ajándék? Mi az, ami még nem túlzó és nem tűnik a döntések befolyásolásának eszközének? Milyen szabályokat, kontrollokat állítsunk fel, amelyeket a munkatársainknak követniük kell? A Hungarian Business Leaders Forum Vállalati Szabályozás és Etikai Munkacsoportja a fenti kérdésekkel kapcsolatos kételyek eloszlatása érdekében tette közzé az ajándékozással és meghívásokkal kapcsolatos ajánlásait.
A HBLF összegyűjtötte a legfontosabb alapelveket, fogalmakat és szabályokat, és ajánlás formájában közreadja azzal a céllal, hogy iránymutatást adjon az üzleti ajándékok és vendéglátás elfogadásával és felajánlásával kapcsolatban és ezáltal segítse a cégeket saját szabályzatuk megalkotásában. A kiadványt elsősorban vállalatvezetők és compliance szakemberek számára állították össze, és fenntarthatósági szempontokat figyelembe véve kizárólag online formában jelenik meg a karácsonyi céges ajándékozást megelőző időszakban, december második hetében.
“A HBLF az ajándékozási leaflettel szeretne hozzájárulni a hazai vállalati ajándékozási szokások transzparenssé tételéhez, különösen a közeledő ünnepi időszakban, egyúttal a visszaélés-gyanús helyzetek számának visszaszorításához. A guideline-ként alkalmazható dokumentum a hazai és nemzetközi legjobb gyakorlatok figyelembevételével készült, azzal a kifejezett céllal, hogy elősegítse a magyarországi üzleti élet tisztábbá, átláthatóbbá válását”
– Bácsfalvi András HBLF Elnökségi Tag, a Felelős Vállalati Szabályozás és Etikai Munkacsoport vezetője.
A HBLF ajándékozási ajánlása az alábbi linken keresztül tölthető le:
Kapcsolódó cikkeink
Kiváló elismerést érő munkahelyi gyakorlatok a Borsodi Sörgyárnál
A Borsodi Sörgyár is elnyerte a Hungarian Business Leaders Forum…
Tovább olvasom >Nőnap alkalmából is válasszuk a magyar termesztésű dísznövényeket!
A növekvő árak ellenére sem mondanak le a tavaszi ünnepekhez…
Tovább olvasom >Ilyen ajándékra vágynak a magyar gyerekek
Leginkább kisállatra, mobiltelefonra és közös családi ünnepre vágynak a gyerekek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >