Hogyan érhetünk el több mint 10 ezer magyarországi céget és azok közel 100 ezer munkavállalóját?
Vajon mi késztet arra egy villamosenergia-kereskedő céget, hogy a tőle megszokott alapszolgáltatáson túlmutató kedvezménykártya-programot működtessen?
Az MVM Partner Zrt. PartnerKártyájának közel 100 ezer potenciális felhasználója van, így komoly üzleti lehetőségeket jelent azon vállalkozásoknak, amelyek elfogadóhelyként csatlakoznak a programhoz.
A magyarországi vállalatok megbízható energiakereskedője 2013. október 1-jével indította el PartnerKártya programját. Ennek keretében a kártyabirtokosok jellemzően 10-50 százalék kedvezménnyel vehetnek igénybe fénymásolási, könyvelési, irodai, irodatechnikai, tréning- vagy éppen gépkocsi-szervizelési és autómosatási szolgáltatásokat. A PartnerKártyát országszerte számos szállodában, étteremben, szórakozóhelyen és élményfürdőben is elfogadják.
Nem mindenki kaphat PartnerKártyát
PartnerKártyát nem lehet igényelni, azt „ki kell érdemelni”: a társasághoz való hűséggel és pontos számlafizetéssel.
„Büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleink túlnyomó többsége ebbe a körbe tartozik, így mostanáig már több mint tízezer PartnerKártyát adhattunk ki” – hangsúlyozta Major György, az MVM Partner Zrt. értékesítési vezérigazgató-helyettese.
A PartnerKártya program különlegessége, hogy a kártyabirtokosok nem a lakosság köréből kerülnek ki, hanem a hazai mikro-, kis- és középvállalkozások közül. Így, ha valaki kártya-elfogadóhelyként csatlakozik a cég programjához, abban a szerencsés helyzetben lehet, hogy a Társaság legmegbízhatóbb ügyfelei az ő cégének vásárlóivá is válhatnak.
A kártyabirtokosok közel húsz kategóriában több mint 340 elfogadóhelyen élhetnek a kedvezményes vásárlás lehetőségével. Az MVM Partner Zrt. célja, hogy ez a szám az év végéig legalább 500-ra emelkedjen.
Miért éri meg elfogadóhellyé válni?
Az első elfogadóhelyek között csatlakozott a budapesti Tropicarium a PartnerKártya programhoz, hiszen az üzleti lehetőség mellett felismerték a programban rejlő kommunikációs előnyöket is.
„Cégünk már négyszer szerepelt a PartnerKártya hírlevélben, hiszen ez kiváló alkalom arra, hogy az MVM Partner Zrt. ügyfelei – akiket mi önerőből nem feltétlenül tudunk elérni – hónapról hónapra találkozzanak a Torpicarium nevével és aktuális ajánlataival. Örülünk annak, hogy számos PartnerKártya-tulajdonos látogatott már el a Tropicariumba, és kártyája felmutatásával érvényesítették a nekik járó 15%-os árengedményt” – mondta Mátrai Anikó, a társaság marketingvezetője.
Amellett, hogy az elfogadóhelyek könnyen növelhetik ügyfélkörüket, megnyílnak előttük az MVM Partner Zrt. különleges kommunikációs felületei: az elfogadóhelyek megjelenhetnek nevükkel, emblémájukkal, tevékenységük leírásával és elérhetőségeikkel a PartnerKártya program honlapján, a félévente megjelenő elektronikus PartnerKártya magazinban, illetve a havi elektronikus hírlevélben. Mindezt természetesen díjmentesen: az MVM Partner Zrt. nem kér sem csatlakozási díjat, sem részesedést a forgalom növekedéséből.
Kik lehetnek elfogadóhelyek?
Mindössze három feltételnek kell megfelelnie egy cégnek ahhoz, hogy elfogadóhelyként részt vehessen a PartnerKártya programban:
• legyen jó minőségű, tartósan elérhető terméke vagy szolgáltatása,
• biztosítson minimum 10% kedvezményt azok árából, és
• legyen olyan üzlethelyisége, illetve webáruháza, ahová a kártyabirtokosok vásárlás céljából betérhetnek, ellátogathatnak.
Hogyan lehet jelentkezni?
A PartnerKártya programmal kapcsolatban minden információ megtalálható a www.partnerkartya.mvmp.hu honlapon. Ugyanitt érhető el és tölthető ki az online elfogadóhelyi regisztrációs lap is.
Azok az elfogadóhelyek, amelyek legkésőbb 2014. július 31-ig jelentkeznek, az általános kommunikációs felületeken túl extra hirdetési lehetőségekhez is jutnak. (X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >