Hódítanak a hibridgyümölcsök az amerikai piacon
A klímaváltozás és a fogyasztói igények arra ösztönözték a tengerentúli termelőket, hogy új gyümölcsfajtákkal kísérletezzenek.
Rövid idő alatt 100 millió dolláros üzletté vált a különböző hibridgyümölcsök piaca
az Egyesült Államokban. A bevásárlóközpontokban a jól ismert gyümölcsök mellett
ott kínálja magát a "nectaplum" a nektarin és a szilva
kereszteződése, a szilva és a kajszibarack alapokon nemesített "pluot"
és a "peacotum", melynek alkotóeleme az őszi- és a kajszibarack,
valamint a szilva.
A legtöbb újdonságot, több mint
200 fajtát, a Floyd Zaiger társaság hozta piacra. Tulajdonosa állítja, hogy nem
GMO gyümölcsökről van szó, a fajtákat 10-20 éves nemesítéssel hozták létre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >