Hivatalosan is együtt száguld a DHL és a MotoGP
A napokban jelentette be 3 évre szóló partnerségét a DHL, a világ legnagyobb logisztikai vállalata és a motorversenyek prémium bajnoksága, a MotoGP™. Az együttműködés keretein belül nemcsak a MotoGP™, hanem a versenysorozat másik két kategóriája, a Moto2™ és a Moto3™ logisztikai támogatását is a DHL biztosítja.
A 2015-ös MotoGP™ versenyszezon négy kontinensen átívelve, 14 országban, összesen 18 helyszínen kerül megrendezésre világszerte. A verseny szervezői és a csapatok számára minden idényben több mint 80 motorkerékpár és mintegy 350 tonnányi felszerelés szállítmányozását kell megoldani földön, vízen és légi úton, a 9 hónap alatt összesen körülbelül 90 000 kilométeren át. A DHL a MotoGP™ különleges igényeire szabott csomagkezelési és szállítmányozási technológiával, valamint a versenysorozatban érintett országok kereskedelmi- és vámszabályainak ismerete révén garantálja a gördülékeny és precíz szállítást.
„A világ legrégebbi és legnívósabb motorversenyével, a MotoGP™-vel való együttműködés egyértelműen megmutatja, hogy a DHL a legnépszerűbb szolgáltató az autó- és motorversenyek világában. Izgalommal tölt el minket, hogy lehetőségünk lesz bepillantani a bajnokság logisztikájának kulisszái mögé azáltal, hogy magas színvonalú nemzetközi szállítmányozási szolgáltatást kínálunk számukra. A MotoGP™ lehetőséget ad nekünk arra is, hogy az elképesztően lelkes szurkolóközönséghez is közelebb kerülhessünk, valamint, hogy saját ügyfeleink, partnereink és dolgozóink számára rendkívül pörgős élményt nyújtsunk” – hangsúlyozta Ken Allen, a DHL Express globális ügyvezető igazgatója.
„Biztos vagyok abban, hogy a megállapodás mindkét fél számára kiemelkedően előnyös lesz, és nagy örömünkre szolgál, hogy egy olyan vállalattal született megállapodás, mint a DHL. A versenyeken, a különböző rendezvényeken és a MotoGP™ által biztosított egyéb reklámfelületeken kiváló megjelenési lehetőséget nyújtunk a DHL-nek. Ezen felül számos egyéb esemény megszervezésére nyílik majd lehetőség a MotoGP™ nézői részére. A Dorna Sports számára rendkívül fontos a DHL egész világot behálózó logisztikai szolgáltatása, illetve a vállalat által vallott gyorsaság és hatékonyság elve, amelyre az egész versenysorozat épül”– tette hozzá Pau Serracanta, a Dorna Sports kereskedelmi igazgatója.
A logisztikai együttműködés mellett a partnerség keretén belül széles körű marketing tevékenységre is lehetőség nyílik, hiszen a logóhasználati jogon túl a DHL a versenypályák melletti hirdetőfelületeken is megjelenési lehetőséget kap, mely az élő közvetítésnek köszönhetően a világ 207 országában jut el a tévénézőkhöz.
A DHL több mint 30 év tapasztalattal bír a motorsport logisztika területén. A vállalat számos bajnoksággal és több csapattal is szerződésben van. Partnerei közt található a Formula 1®, Formula E, WTCC, WEC, Andretti Autosport, Audi_ABT valamint a Kalitta Motorsports.
Kapcsolódó cikkeink
Logisztikai fennakadások az Amazonnál
Kapacitásproblémákkal küzdenek az Amazon európai logisztikai központjai, ami késedelmeket okozhat…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Már 100000 hozzáférési ponttal rendelkezik a DHL Európában
A DHL eCommerce a múlt héten felavatta 100 000. hozzáférési…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >