Hírmorzsák
HírmorzsákKözös védjegy az európai történelmi borvidékeknek. A világörökséghez tartozó borvidékek képviselői egységes marketingeszközök kidolgozásáról és közös védjegy bevezetéséről állapodtak meg.
Saslikgyártó üzem épül Mórahalmon. A Fléma Snacks Kft. négymillió eurós beruházással készülő gyárában várhatóan jövő májusban indulhat meg a termelés, a belga családi vállalkozás tulajdonában álló cég egyelőre exportra gyárt.
Újraindult a Pannon Baromfi. A felszámolás alatt álló társaságnál egy évre szóló üzleti terv készült, amely időszak alatt a cég fokozatosan bővíti termelését. Szeptember 20-a óta heti nyolcvanezer csirkét vágnak, de ezt a teljesítményt januárig kétszázezresre növelik.
Hollandiából Nyírbátorba kerül a Cif gyártása. 2009-től ötvenszázalékos volumennövekedés lesz a kelet-magyarországi gyárban, ahol ezt követően is megmarad az orosz–ukrán piacra szánt súrolószerek gyártása.
Travel Awards-díjak a Kempinskinek. Az idegenforgalmi Oscarként is ismert versenyen három kategóriában is győztes lett a Kempinski Hotel Corvinus Budapest.
Megnyílt az ország első integrált kereskedelmi parkja Vecsésen. A Market Central Ferihegy az AIG/Lincoln első kereskedelmi fejlesztése, és egyben a koncepció „úttörő” darabja. A jövőben Szegeden és Miskolcon épít hasonlókat a cég.
Átadták az Óvártej Zrt. mozarella- és ricottagyártó üzemét. Az 500 millió forintos beruházással felépült üzemben évente 3000 tonna mozarella sajtot és olasz savótúrót, ricottát gyártanak majd.
Kelet-Közép-Európában terjeszkedik a Nordsee. A német cég rövid időn belül 150 Campo’s nevű gyorséttermet nyitna a régióban, ahol az ételek a vendégek szeme láttára készülnének el.
5-6,5 százalékos forgalombővülésre számít az Auchan. A magyarországi élelmiszer-forgalom stagnálása és a nem élelmiszer termékek forgalmának csökkenése ellenére nő a vevők száma az áruházláncnál. Jövőre megkezdik a saját márkás termékek árusítását.
Saját márkás chipset dobott piacra a Burger King. Az amerikai gyorsétteremlánc új termékcsaládját kétféle ízben és négyfajta csomagolásban októbertől kezdik forgalmazni, egyelőre csak a tengerentúlon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >