Hírmorzsák

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 10. 31. 08:00

HírmorzsákKözös védjegy az európai történelmi borvidékeknek. A világ­örökséghez tartozó borvidékek képviselői egységes marketing­eszközök kidolgozásáról és közös védjegy bevezetéséről állapodtak meg.

Saslikgyártó üzem épül Mórahalmon. A Fléma Snacks Kft. négymillió eurós beruházással készülő gyárában várhatóan jövő májusban indulhat meg a termelés, a belga családi vállalkozás tulajdonában álló cég egyelőre exportra gyárt.

Újraindult a Pannon Baromfi. A felszámolás alatt álló társaságnál egy évre szóló üzleti terv készült, amely időszak alatt a cég fokozatosan bővíti termelését. Szeptember 20-a óta heti nyolcvanezer csirkét vágnak, de ezt a teljesítményt januárig két­százezresre növelik.

Hollandiából Nyírbátorba kerül a Cif gyártása. 2009-től ötven­százalékos volumennövekedés lesz a kelet-magyarországi gyárban, ahol ezt követően is megmarad az orosz–ukrán piacra szánt súrolószerek gyártása.

Travel Awards-díjak a Kempinskinek. Az idegenforgalmi Oscarként is ismert versenyen három kategóriában is győztes lett a Kempinski Hotel Corvinus Budapest.

Megnyílt az ország első integrált kereskedelmi parkja Vecsésen. A Market Central Ferihegy az AIG/Lincoln első kereskedelmi fejlesztése, és egyben a koncepció „úttörő” darabja. A jövőben Szegeden és Miskolcon épít hasonlókat a cég.

Átadták az Óvártej Zrt. mozarella- és ricottagyártó üzemét. Az 500 millió forintos beruházással felépült üzemben évente 3000 tonna mozarella sajtot és olasz savótúrót, ricottát gyártanak majd.

Kelet-Közép-Európában terjeszkedik a Nordsee. A német cég rövid időn belül 150 Campo’s nevű gyorséttermet nyitna a régióban, ahol az ételek a vendégek szeme láttára készülnének el.

5-6,5 százalékos forgalombővülésre számít az Auchan. A magyarországi élelmiszer-forgalom stagnálása és a nem élelmiszer termékek forgalmának csökkenése ellenére nő a vevők száma az áruházláncnál. Jövőre megkezdik a saját márkás termékek árusítását.

Saját márkás chipset dobott piacra a Burger King. Az amerikai gyorsétteremlánc új termékcsaládját kétféle ízben és négyfajta csomagolásban októbertől kezdik forgalmazni, egyelőre csak a tengerentúlon.

Kapcsolódó cikkeink