Hírmorzsák

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 06. 27. 08:00

HírmorzsákCsökkentenék a csomagolóanyagokat. Jelentős FMCG-cégek, többek között a Cadbury Schweppes, a Coca-Cola Enterprises és a Masterfoods írta alá Nagy-Britanniában a Courtauld Commitment elnevezésű egyezményt, amely a felhasznált csomagolóanyagok mennyiségének csökkentését célozza a szektorban.

A KA-VOSZ Zrt. átadta a 75 000. Széchenyi-kártyát. A kkv-szektor 20 százaléka használja már a kártyát, már több mint száz­ezer igényt fogadtak be, és a kihelyezett hitelkeret teljes összege meghaladja a 350 milliárd forintot.

368 ezer négyzetméter új bevásárlóközpont épül Magyarországon. Jövőre várhatóan 17 millió négyzetméternyi új kereskedelmi központ készül el Európában, hazánk az európai listán a 13. helyen szerepel.


Hétszázalékos forgalomnövekedést prognosztizál idén az Auchan Magyarország. Az elkövetkező öt évben 17-20 új üzletet nyit a francia kiskereskedelmi cég.

Svéd tudósok beszélő csomagolást fejlesztettek ki. A kutatók olyan új, digitális papírból készült csomagolóanyagot hoztak létre, amely érintésre akár szóban is tájékoztatja a vásárlókat.

Felavatták a Szentkirályi legújabb gyártósorát. A cég éves gyártókapacitása megduplázódik, azaz az eddigi 220 millióról 450 millió liter/évre emelkedik.

Heineken lett a Brau Unionból. A Brau Union Hungária Sörgyárak még áprilisi közgyűlésén döntötte el, hogy a részvénytársaság neve Heineken Hungária Sörgyárakra változik, amely júniustól lépett érvénybe.

Szőlész-borász világtalálkozó volt Budapesten. A fővárosban rendezték meg a XXX. Szőlő és Bor Világkongresszust. Az eseményen 40 országból 600-an vettek részt.

Kapcsolódó cikkeink