Hírmorzsák
HírmorzsákTöbb mint ezer kínai cég készül hozzánk. A kínai külügyminiszter Pekingben megerősítette annak szándékát, hogy hazánk legyen Kína regionális stratégiai hídfőállása.
Sikeres volt a téli invázió. A budapesti szállodákat népszerűsítő Winter Invasion elnevezésű akció plusz 5500 vendéget és 25 500 vendégéjszakát hozott – legtöbben Nagy-Britanniából, Németországból és Franciaországból érkeztek, de sok olasz turista is kihasználta a lehetőséget.
ISO 22000 tanúsítványt kapott a McDonald’s beszállítója. A Hungarorak Kft. Magyarországon elsőként nyerte el a logisztikai tevékenységet folytató vállalatok közül az ISO 22000 szabvány szerinti tanúsítványt élelmiszer-biztonsági rendszer működtetésére.
Magyar vegyesvállalatot alakított a francia Hubbard SAS. A világ három legnagyobbja között számon tartott, a világpiacon csaknem 20 százalékos részesedéssel rendelkező cég az Agrabona Baromfitenyésztő Kft.-vel társult.
Magyar bor nyert az olasz Vinitalyn. Aranyérmet kapott rosé kategóriában a Bárdos és Fia Pincészet 2006-os Mátrai Pinot noir, Kékfrankos roséja Olaszországban.
Jótékony célt szolgáló bevásárlótáskákkal segíti a Spar a Máltai Mentőket. A Spar az áruházaiban eladott nejlon bevásárlótáskák árából darabonként 1 forinttal támogatja a Máltai Mentők munkáját. A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. immár több mint 10 éve működik eredményesen együtt a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal.
A mezőgazdasági nyersanyagok drágulása ellenére 5-6 százalékos szerves növekedést tervez a Nestlé. A világ vezető élelmiszer-ipari konszernje 24,3 milliárd svájci frankos bevételt jelentett az első negyedévről, 6,4 százalékkal többet a tavalyinál. Változatlan csoportösszetételre számolva 7,4 százalékkal nőtt a vállalat forgalma.
A Carrefour megvásárolja a brazil Atacadaót. A 825 millió eurós üzlet keretében a Carrefourhoz kerül az Atacadao 34 diszkont hipermarketje, és a közel 241 ezer négyzetméternyi ingatlanegyüttes.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >