Hírmorzsák
HírmorzsákA Tesco is készül a 2012-es londoni olimpiai játékokra. A tervek szerint nemcsak egy éjjel-nappal nyitva tartó áruházat, de számos egyéb szolgáltatást is telepítene egy 4,4 hektáros területre. Így lenne benne egy 90 fős szálloda, egy sétálóutca 18 egyéb bolttal, valamint a lakók számára egy könyvtár és egy kis park is a Lea folyó partján.
A Coca-Cola nyeresége a harmadik negyedévben mindössze 1 százalékkal emelkedett. A Coca Cola Company a harmadik negyedévben 1,92 milliárd dolláros bevételre tett szert, ez egy részvényre vetítve 81 cent. A forgalom 8,39 milliárd dollárról 8,04 milliárd dollárra csökkent. Az eredményt az árfolyamveszteség 6 százalékkal csökkentette – tudósít az AP.
A Cadbury a harmadik negyedévre bevételei 7 százalékos emelkedéséről számolt be, elsősorban a brit, ír és a feltörekvő piacokon elért, a korábbinál nagyobb forgalma következtében. A brit csokoládégyártó nemrég felvásárlási ajánlatot kapott a Krafttól, ám a cégvezetés szerint az amerikai élelmiszeripari óriás alulértékeli a céget. A Cadbury menedzsmentje közölte: a 2009-es évre 4-6 százalékos bevételnövekedést vár, szemben a korábbi maximum 4 százalékos növekedési előrejelzésével.
A McDonald’s 2009 harmadik negyedévében részvényenként 1,15 dolláros, az elemzők 1,1 dolláros várakozásánál kedvezőbb profitot jelentett. Az 1,26 milliárd dolláros eredménye az előző év azonos időszakában mért 1,19 milliárdos, azaz részvényenként 1,05 dolláros profitját is felülmúlta. A forgalom 4 százalékkal 6,05 milliárd dollárra csökkent, szemben a tavalyi év harmadik negyedévében mért 6,27 milliárd dollárral.
A Danone harmadik negyedévi forgalma 1,7 százalékkal csökkent az egy évvel korábbi, azonos időszakban mérthez képest, elsősorban az árfolyamhatások miatt. A cég konszolidált árbevétele 3,78 milliárd euró lett, alig elmaradva a Reuters elemzőinek 3,82 milliárd dolláros konszenzusától. A Danone tejtermékeinek forgalma 7 százalékkal emelkedett az időszak során – a második negyedévben a forgalomnövekedés csak 2,7 százalékos volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >