Hírmorzsák
HírmorzsákA Tesco is készül a 2012-es londoni olimpiai játékokra. A tervek szerint nemcsak egy éjjel-nappal nyitva tartó áruházat, de számos egyéb szolgáltatást is telepítene egy 4,4 hektáros területre. Így lenne benne egy 90 fős szálloda, egy sétálóutca 18 egyéb bolttal, valamint a lakók számára egy könyvtár és egy kis park is a Lea folyó partján.
A Coca-Cola nyeresége a harmadik negyedévben mindössze 1 százalékkal emelkedett. A Coca Cola Company a harmadik negyedévben 1,92 milliárd dolláros bevételre tett szert, ez egy részvényre vetítve 81 cent. A forgalom 8,39 milliárd dollárról 8,04 milliárd dollárra csökkent. Az eredményt az árfolyamveszteség 6 százalékkal csökkentette – tudósít az AP.
A Cadbury a harmadik negyedévre bevételei 7 százalékos emelkedéséről számolt be, elsősorban a brit, ír és a feltörekvő piacokon elért, a korábbinál nagyobb forgalma következtében. A brit csokoládégyártó nemrég felvásárlási ajánlatot kapott a Krafttól, ám a cégvezetés szerint az amerikai élelmiszeripari óriás alulértékeli a céget. A Cadbury menedzsmentje közölte: a 2009-es évre 4-6 százalékos bevételnövekedést vár, szemben a korábbi maximum 4 százalékos növekedési előrejelzésével.
A McDonald’s 2009 harmadik negyedévében részvényenként 1,15 dolláros, az elemzők 1,1 dolláros várakozásánál kedvezőbb profitot jelentett. Az 1,26 milliárd dolláros eredménye az előző év azonos időszakában mért 1,19 milliárdos, azaz részvényenként 1,05 dolláros profitját is felülmúlta. A forgalom 4 százalékkal 6,05 milliárd dollárra csökkent, szemben a tavalyi év harmadik negyedévében mért 6,27 milliárd dollárral.
A Danone harmadik negyedévi forgalma 1,7 százalékkal csökkent az egy évvel korábbi, azonos időszakban mérthez képest, elsősorban az árfolyamhatások miatt. A cég konszolidált árbevétele 3,78 milliárd euró lett, alig elmaradva a Reuters elemzőinek 3,82 milliárd dolláros konszenzusától. A Danone tejtermékeinek forgalma 7 százalékkal emelkedett az időszak során – a második negyedévben a forgalomnövekedés csak 2,7 százalékos volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >