Hírmorzsák

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 11. 16. 08:00

HírmorzsákForgalombővülést hoztak az olcsóbb termékek a Sainsburynek. A harmadik legnagyobb brit élelmiszer-üzletlánc, a londoni székhelyű J. Sainsbury forgalma 8,4 (üzemanyagok nélkül 5,3) százalékkal nőtt az október 4-én zárult második üzleti negyedévben. A bővülést részben az olcsóbb termékek választékának szélesítésével érték el.

Látványosan nőtt a McDonald’s forgalma Romániában. A gyorsétteremlánc a tavalyi évhez képest 30 százalékkal nagyobb bevételt könyvelhetett el az év első kilenc hónapjában, a bővülés 10 százalékkal meghaladja a tervezett növekedést. A McDonald’s Románia előrejelzése szerint éves forgalma meghaladja majd a 130 millió US-dollárt.

Utazási ajánlatokkal bővíti kínálatát az Aldi. A diszkontlánc októberi prospektusában kedvező árú szálláslehetőségeket és egyhetes tengerparti nyaralásokat ajánl. A kínálat hamarosan tengeri utakkal és 14 napos világ körüli utazással is kiegészül.

Tesco-gazdaságos szigetelés Nagy-Britanniában. A tájékoztató jellegű ajánlat szerint 199 fontért a Tesco szakemberei leszigetelik a padlást és a falakat. Nyáron összesen 50 otthont szigeteltek le, s reményeik szerint a következő 3 évben félmillió brit otthonban járnak majd.

Továbbra is az Ikea a legerősebb svéd márkanév. A GfK piackutató legújabb felmérése szerint Svédország legerősebb hazai márkája a bútorokat és kiegészítőket világszerte forgalmazó óriás. A bútor-kiskereskedelmi cég 2004-ben végzett először a Superbrands lista élén.

3,5 milliárd forintos Electrolux-fejlesztés Magyarországon. Az Electrolux-csoport május végén átszervezte olaszországi hűtőszekrénygyártását, aminek következtében a scandicci gyár kapacitásának nagy részét, a suseganai üzem gyártásának pedig egy részét Magyarországra telepíti. A cég munkavállalói létszáma jövőre 200 fővel nő, ebből 70-et Nyíregyházán, 130-at pedig Jászberényben vesznek fel.

Kapcsolódó cikkeink