Hírmorzsák
HírmorzsákForgalombővülést hoztak az olcsóbb termékek a Sainsburynek. A harmadik legnagyobb brit élelmiszer-üzletlánc, a londoni székhelyű J. Sainsbury forgalma 8,4 (üzemanyagok nélkül 5,3) százalékkal nőtt az október 4-én zárult második üzleti negyedévben. A bővülést részben az olcsóbb termékek választékának szélesítésével érték el.
Látványosan nőtt a McDonald’s forgalma Romániában. A gyorsétteremlánc a tavalyi évhez képest 30 százalékkal nagyobb bevételt könyvelhetett el az év első kilenc hónapjában, a bővülés 10 százalékkal meghaladja a tervezett növekedést. A McDonald’s Románia előrejelzése szerint éves forgalma meghaladja majd a 130 millió US-dollárt.
Utazási ajánlatokkal bővíti kínálatát az Aldi. A diszkontlánc októberi prospektusában kedvező árú szálláslehetőségeket és egyhetes tengerparti nyaralásokat ajánl. A kínálat hamarosan tengeri utakkal és 14 napos világ körüli utazással is kiegészül.
Tesco-gazdaságos szigetelés Nagy-Britanniában. A tájékoztató jellegű ajánlat szerint 199 fontért a Tesco szakemberei leszigetelik a padlást és a falakat. Nyáron összesen 50 otthont szigeteltek le, s reményeik szerint a következő 3 évben félmillió brit otthonban járnak majd.
Továbbra is az Ikea a legerősebb svéd márkanév. A GfK piackutató legújabb felmérése szerint Svédország legerősebb hazai márkája a bútorokat és kiegészítőket világszerte forgalmazó óriás. A bútor-kiskereskedelmi cég 2004-ben végzett először a Superbrands lista élén.
3,5 milliárd forintos Electrolux-fejlesztés Magyarországon. Az Electrolux-csoport május végén átszervezte olaszországi hűtőszekrénygyártását, aminek következtében a scandicci gyár kapacitásának nagy részét, a suseganai üzem gyártásának pedig egy részét Magyarországra telepíti. A cég munkavállalói létszáma jövőre 200 fővel nő, ebből 70-et Nyíregyházán, 130-at pedig Jászberényben vesznek fel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >