Hírmorzsák
HírmorzsákVáltoznak az amerikai vásárlói szokások. Az élelmiszerár-drá-gulás miatt az átlag amerikaiak igyekeznek már bevásárláskor takarékoskodni, de kevesebb lett a kidobott maradék is – derül ki a Nielsen helyi piackutatásából. Az élelmiszerárak emelkedése ellenére azonban nem csökkent, sőt, 25,5 százalékkal még növekedett is az organikus termékek forgalma az utóbbi egy évben.
220 millió eurót költ idén kutatás-fejlesztésre a Danone. A minél egészségesebb ételek előállítására való törekvés részeként a cég 50 klinikai vizsgálatot finanszíroz ebben az évben. A francia élelmiszer-ipari vállalat ezzel csaknem másfélszeresére növelte kutatás-fejlesztésre szánt keretét.
Követelésbehajtó céget alapított az Atradius Hitelbiztosító. Az Atradius Collections, nemzetközi növekedési stratégiájának részeként, az elmúlt hét hónapban új irodát nyitott Magyarországon kívül Kanadában, Írországban, Hongkongban és Szingapúron is.
Angliában már teszteli a szén-monoxid-jelzést tartalmazó címkéket a Tesco. Az új címkék azt mutatják meg, hogy a gyártástól az üzletig milyen mennyiségű károsanyag-kibocsátás kapcsolatható a termékhez.
A francia Lactalis 100 millió euróért vásárolta meg a román LaDorna-csoportot. A LaDorna a harmadik legnagyobb román tejipari cég a Danone és a holland Friesland helyi leányvállalatai után.
Üzleteket nyit Albániába a Rossmann. Az első egység ősszel a fővárosban, Tiranában kezdi meg működését, a következő Durres kikötővárosban nyílik majd.
A Strauss megvásárolta az orosz Cosan Coffee márkáit. A Csornaja Kartáért és a Kaffáért 93 millió dollárt fizetett az izraeli cég. A tranzakciónak köszönhetően a Strauss jelenlegi, mintegy 120 millió dolláros régiós forgalma várhatóan megduplázódik, és ezzel piacvezetővé válik az orosz és ukrán kávépiacon.
Sikeres első negyedévet zárt a Zwack. Idén január–március között a cég stabil, 5,6 százalékos növekedést tudott felmutatni a bruttó árbevételben, míg a nettó árbevétel 6,5 százalékkal nőtt az előző negyedévhez képest.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >