Magazin: Hipp, hopp, jött VUKK – volt unileveresek találkoznak
A VUKK működik. Közel százan voltunk idén is november 18-án a Margitszigeten. A hatórás rendezvény Változó magyarok a változó világban címmel futott.
Valóban változnak a magyarok a megváltozott körülmények hatására, vagy csak a külvilág változik, és mi maradunk ugyanolyanok, mint voltunk? Erre a kérdésre kerestük a választ, jó példákon keresztül bemutatva, mire képesek a volt unileveresek, akik szinte együtt kezdtek 15-20 évvel ezelőtt, és sokan közülük most is az FMCG-szektor cégeinek vezető munkatársai.
Szokásos módon a bevezetőmben próbáltam felhívni a figyelmet arra, hogy a kapcsolatok ápolása, tartása mennyire fontos az életút, a karrier sikeressége szempontjából.
Akit kedvelünk, akinek a sorsa, boldogulása érdekel, azzal gyakrabban beszélünk, e-mailezünk, vagy, ha időnk engedi, találkozunk. Az egymás iránti kíváncsiság fontos eleme a kapcsolattartásnak, segít, hogy bokros teendőink közepette is tudjuk, mi van a másikkal. Vagy, végső esetben, marad ez az évenként egyszeri alkalom, amely kiválóan alkalmas a meglazult szálak erősítésére és életben tartására.
A vacsora előtt Dr. Törőcsik Mária professzorasszony tartott emlékezetes előadást a változó fogyasztói szokásokról, trendekről, amelyek 2012-ben már érezhetőek lesznek.
Mint minden évben, most is felemlegettük, hogy a cégnél eltöltött idő mennyire meghatározó karrierünk alakításában. A megszerzett tudás és a kapcsolatrendszer fontosak ahhoz, hogy ezen az alapon építhessük a jövőt. Öröm volt nézni a sok unileveres párost, akik nemcsak a karriert, hanem a boldog párkapcsolatot is a cégnek köszönhetik.
Sokan a mostani unileveresek közül együtt kezdtek a már 10 éve nem ott dolgozókkal. A mostaniak szívesen tartják a kapcsolatot a korábbi unileveresekkel, amire nemcsak a VUKK, hanem például a 20 éves évfordulós találkozón való részvétel is jó példa.
Többen a régiek és az újak közül is külföldön dolgoznak és élnek. Ők képeket küldtek magukról, a világ több pontjáról, például Hongkongból, Londonból, vagy éppen Kolumbiából, Moszkvából.
A desszert előtt került sor a szintén már hagyományos beszélgetésre, amelynek résztvevői idén a fogyasztó, a vásárló jobb megismerése érdekében a kereskedelemben, illetve a piackutatásban dolgozó vezetők voltak.
A személyes vonatkozások (kivel mi történt azóta, mit jelentett számára a cégnél eltöltött idő és a megszerzett tapasztalat) érdekesek voltak valamennyiünk számára. Jó volt hallani az egyéni példákat, történeteket, mert ezek érzelmi tartalma megmarad emlékezetünkben, szemben a száraz, tényszerű bemutatkozással.
Hallhattuk, hogy 2011 az értékesítés és a marketing szempontjából is nehéz év volt, de mindenki számára világos, hogy 2012 talán még nehezebb lesz. A pozitív hozzáállás mégis áthatotta a beszélgetéseket.
A puding próbája jól sikerült. Az esemény óta a visszajelzések megerősítettek abban, hogy a VUKK-nak van létjogosultsága. A következő rendezvény szervezése az este után azonnal elkezdődött, hiszen a VUKK-lista aktualizálása valamennyiünk fontos kapcsolati kelléke, amely segít a mindennapi feladatok megoldásában. n
Dr. Csík Klára
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >Lidl Magyarország idén is zárva tart szenteste: az ünnep békéjét támogatja az áruházlánc
A Lidl Magyarország tavaly elindított hagyományát követve idén sem nyitja…
Tovább olvasom >