Hipoallergén termékcsaládot fejlesztett és dob piacra a Zewa
A Zewa, az Essity vállalat egészségügyi és higiéniai termékeinek nemzetközi portfóliójához tartozó márkája bemutatja a toalettpapírokból és zsebkendőkből álló Zewa Natural Soft termékcsaládot. A teljes kínálata 100%-ban természetes, biológiailag lebomló rostokból készül, színezékek és illatanyagok hozzáadása nélkül, hipoallergén, valamint műanyag csomagolása teljesen újrahasznosítható. Ennek köszönhetően a Zewa új termékcsaládja a lehető leginkább környezetbarát és bőrbarát.
A legújabb Essity Essentials Initiative 2020-2021 felmérés szerint a fenntarthatóság és a környezetvédelem témája sokak számára kiemelt prioritássá vált. A felmérésből kiderült, hogy a társadalom tudatosabb lett a higiéniai termékekkel, valamint azok összetételével és újrahasznosítási lehetőségeivel kapcsolatban. Az is tisztán látszik, hogy manapság szinte minden második fogyasztó odafigyel a higiéniai termékek környezeti hatásaira, valamint azok aránya, akik a higiéniai termékek kiválasztásánál a fenntartható fejlődést tartják a legfontosabb szempontnak, kevesebb mint egy év alatt 18%-ról 31%-ra nőtt. Az Essity fontos stratégiai célja olyan fenntartható és biztonságos termékeket előállítani, amelyek kényelmesebbé teszik az életünket és szinergiában vannak az élőhelyünkkel.
„A fenntarthatóság kiemelten fontos számunkra. Az emberek jólétét azáltal javítjuk, hogy olyan termékeket és megoldásokat kínálunk, amelyek fontos szerepet játszanak a mindennapi életben. Szívügyünk a bolygónk sorsa, amelyben társadalmunk és a következő generációk élni fognak – ennek okán a környezettudatosság és az ökológiai lábnyom csökkentése üzleti fejlődésünk motorja. Fejlesztéseinkkel olyan hosszútávú megoldásokat igyekszünk megteremteni, melyek a célunkat szolgálják”
– hangsúlyozta Forgách Réka, a Zewa Brand menedzsere.
Használjunk bőrbarát termékeket a mindennapi higiénia érdekében
Az Essity Zewa márkája folyamatosan tanulmányozza a fogyasztói igényeket és gyűjti a vásárlói visszajelzéseit, majd ezeket figyelembe véve alkotja meg újdonságait. A most polcokra kerülő Zewa Natural Soft termékcsalád tagjai hipoallergének, valamint természetes anyagokból, hozzáadott színezék és illatanyagok nélkül készülnek annak érdekében, hogy a fogyasztók a már megszokott Zewa minőséget zöld köntösben is megtapasztalják.
Továbbá a Zewa Natural Soft papírtermékek gyártási folyamata természetes, fehérítetlen szálat használ, amelyek a rostok színéhez hasonló finom, krémes árnyalatot adnak a papírnak.
„Célunk egy olyan termékcsalád megálmodása volt, ami jó a bőrnek és a jó környezetnek is!”
– hangsúlyozta Forgách Réka.
A már megszokott technológia itt is visszaköszön, hiszen a toalettpapír és az Aqua Tube® toalett-guriga vízzel érintkezve teljesen lebomlanak, mivel 100% -ban lebomló anyagokból készülnek.
Az Essity elkötelezett aziránt, hogy minimalizálja a csomagoláshoz felhasznált műanyag mennyiségét, és azt a célkitűzést követi, hogy 2025-ig csomagolóanyagainak 85%-át megújuló vagy újrahasznosított anyagokból állítsa elő. A Zewa már eddig is jelentősen hozzájárult a vállalat fejlődéséhez: 2020 óta minden, a magyar piacon elérhető Zewa termék csomagolása 100%-ban újrahasznosítható. Ezen túlmenően, a most bevezetett Zewa Natural Soft termékcsalád csomagolóanyagai már 30%-ban újrahasznosított műanyagot tartalmaznak annak érdekében, hogy csökkentsük termékeink szén-dioxid-kibocsátását.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Nemcsak a hulladékot csökkentik, időt is megtakarítanak a belső mag nélküli toalettpapírok
Megkönnyíti az épületfenntartók és létesítménymenedzserek életét, hogy egyetlen, belső mag…
Tovább olvasom >A kedvenc WC-papírunkat is magunkkal visszük nyaralni
Tiszta, zárható és ne közös használatú legyen – ezek a…
Tovább olvasom >Zewa: Nem a WC-deszka miatt veszekednek a párok
Az okostelefon használata a leggyakoribb tevékenység a mellékhelyiség használata közben,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >