Hidrogén-meghajtású teherautókat tesztel a dm-drogerie markt Nürnbergben
A német dm-drogerie markt az Amm szállítmányozóval és a DSV logisztikai vállalattal összefogásban kísérleti projektet indított 17 nürnbergi dm áruházába történő környezetbarát szállítás kialakítása céljából.
A projekt hivatalosan március 1-jén indult, melynek keretében a Nürnberg területén működő üzleteket négy, kizárólag hidrogénnel működő Hyundai Xcient Fuel Cell 6×2 típusú üzemanyagcellás teherautó fogja ellátni áruval.
A cégek a közös projekt során fel kívánják tárni, hogyan lehet a logisztikai folyamatokat és ellátási láncokat fenntarthatóbbá tenni az az éghajlatkárosító kibocsátás elkerülésével. Az eredményeket a dm logisztikai hálózatában a jövőben klímabarát folyamatok tervezéséhez használják fel.
„A nürnbergi dm áruházaink hidrogénes teherautókkal való ellátása fontos lépés a fenntartható szállítási logisztika felé a dm-nél. Célunk, hogy teherautóinkat a lehető leggyorsabban kizárólag zöld hidrogénre állítsuk át”
– mondta Christian Bodi, a dm logisztikáért felelős ügyvezető igazgatója.
„Partnereinkkel együtt szeretnénk a kezdetben négy évre tervezett projekt segítségével betekintést nyerni abba, milyen hozzáadott értéket biztosít a hidrogénes teherautók használata…..Feltételezzük, hogy a különböző meghajtási típusok keveréke döntő fontosságú lesz ellátási láncaink fenntartható kialakítása és ezáltal a jövőbiztos logisztikai folyamatok szempontjából.”
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >A dm segít, hogy minél többen hozzáférhessenek az intimhigiéniai termékekhez
A dm elköteleződött a női egészség támogatása mellett, kezdeményezéseivel továbbra…
Tovább olvasom >NKFH: dmBio Beeren Crunchy bogyós gyümölcsös 500 grammos müzlit hívtak vissza nem jelölt allergén miatt
Nem jelölt allergén (csillagfürt) miatt a Dm Drogerie Markt Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >