Hidrogén-meghajtású teherautókat tesztel a dm-drogerie markt Nürnbergben
A német dm-drogerie markt az Amm szállítmányozóval és a DSV logisztikai vállalattal összefogásban kísérleti projektet indított 17 nürnbergi dm áruházába történő környezetbarát szállítás kialakítása céljából.
A projekt hivatalosan március 1-jén indult, melynek keretében a Nürnberg területén működő üzleteket négy, kizárólag hidrogénnel működő Hyundai Xcient Fuel Cell 6×2 típusú üzemanyagcellás teherautó fogja ellátni áruval.
A cégek a közös projekt során fel kívánják tárni, hogyan lehet a logisztikai folyamatokat és ellátási láncokat fenntarthatóbbá tenni az az éghajlatkárosító kibocsátás elkerülésével. Az eredményeket a dm logisztikai hálózatában a jövőben klímabarát folyamatok tervezéséhez használják fel.
„A nürnbergi dm áruházaink hidrogénes teherautókkal való ellátása fontos lépés a fenntartható szállítási logisztika felé a dm-nél. Célunk, hogy teherautóinkat a lehető leggyorsabban kizárólag zöld hidrogénre állítsuk át”
– mondta Christian Bodi, a dm logisztikáért felelős ügyvezető igazgatója.
„Partnereinkkel együtt szeretnénk a kezdetben négy évre tervezett projekt segítségével betekintést nyerni abba, milyen hozzáadott értéket biztosít a hidrogénes teherautók használata…..Feltételezzük, hogy a különböző meghajtási típusok keveréke döntő fontosságú lesz ellátási láncaink fenntartható kialakítása és ezáltal a jövőbiztos logisztikai folyamatok szempontjából.”
Kapcsolódó cikkeink
Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Aznapi gyors házhozszállítási szolgáltatást indít a dm-drogerie markt Bonnban
A német dm-drogerie markt expressz házhozszállítási szolgáltatást indított a német…
Tovább olvasom >A Müller hajszál híján beérte a Rossmannt
A három legnagyobb magyarországi drogérialánc között folytatódik a verseny, ahol…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >