Hiába a válság, az olyan luxuscikkek, mint a Moët Hennessy pezsgő, nagyon fogynak
Recesszió ide vagy oda, a luxuscikkek iránti kereslet folyamatosan növekszik. Remek példa erre a Moët Hennessy pezsgő iránt megnövekedett érdeklődés.

Jobban fogy, mint valaha
„Olyan nagy a kereslet, hogy félő, a készletek kifogynak”
– mondta el a pezsgőket gyártó Moët Hennessy vezérigazgatója.
Nem árulta el, hogy mennyire nincs a raktárakban a legdrágább pezsgőkből, de a nyilatkozat mindenképpen azt jelzi, hogy még a vártnál is jóval nagyobb a piaci kereslet.
A Moët Hennessy gyártja többek között a Moët & Chandon, a Krug és a Dom Pérignon márkájú italokat is, ezek ára palackonként ugyan 45 eurótól indul, de a felső határa a csillagos ég.
A Moët Hennessy az LVMH csoport tagja, amelynek fő tulajdonosa Bernard Arnoult, Franciaország leggazdagabb üzletembere. Az LVMH a harmadik negyedévben 19 százalékkal növelte a bevételét, és olyan márkák tartoznak még hozzá, mint a Christian Dior, a Stella McCartney vagy a Bulgari és a Tiffany.
„A cégen belül a szakemberek informálisan arról beszélnek, hogy a helyzet kezd hasonlítani az 1920-as évekhez, amikor a gazdasági világválságban tömegek mentek tönkre, a gazdagok világában viszont továbbra is megmaradt a luxus termékek fogyasztása, mintha mi sem történt volna”
– írja a német T-online interjúja nyomán a G7.
Kapcsolódó cikkeink
Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek…
Tovább olvasom >Nemzetközi szinten csökken, itthon nő a pezsgőfogyasztás
A pezsgő mindig is a luxus szimbóluma volt, amelyet az…
Tovább olvasom >Hungaria-partnertalálkozó
Partnertalálkozóval ünnepelte a Hungaria pezsgőmárka 70 éves születésnapját. A május…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >