HeyMoritzcal közös rágógumit vezet be a Kaufland
A Kaufland Németország legnagyobb influencerével, a több mint 1,6 millió követővel rendelkező HeyMoritz néven ismert Moritz Schirdewahnnal dolgozik új rágógumicsalád bevezetésén.
A rágógumi-rajongó HeyMoritz és a berlini LIMITD start-up a HEYYY rágógumival lép az élelmiszerpiacra, amely most kizárólag a Kaufland üzletekben kapható limitált mennyiségben görögdinnye-, trópusi és fodormentaízben. A termék különlegessége, hogy ropogósabb, ízvilága intenzívebb, és az íze tartósabb, mint más rágógumiké.
Az influencer-együttműködések révén a Kaufland a fiatalabb fogyasztók figyelmét kívánja magára vonni.
Kapcsolódó cikkeink
Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a Lidl Bulgária, amely már az ország legnagyobb kereskedője
Lidl Bulgária 2025-ben legalább tíz új üzlet megnyitásával tervezi tovább…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik
A Lidl Magyarország 2024-ben mintegy 17,5 milliárd forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >Befutóékszer és kávés pezsgés a 30. ALDI Női Futógálán
Harmincadik alkalommal zajlik Magyarország legszebb szabadidősport-rendezvénye, az ALDI Női Futógála…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >