HeyMoritzcal közös rágógumit vezet be a Kaufland
A Kaufland Németország legnagyobb influencerével, a több mint 1,6 millió követővel rendelkező HeyMoritz néven ismert Moritz Schirdewahnnal dolgozik új rágógumicsalád bevezetésén.
A rágógumi-rajongó HeyMoritz és a berlini LIMITD start-up a HEYYY rágógumival lép az élelmiszerpiacra, amely most kizárólag a Kaufland üzletekben kapható limitált mennyiségben görögdinnye-, trópusi és fodormentaízben. A termék különlegessége, hogy ropogósabb, ízvilága intenzívebb, és az íze tartósabb, mint más rágógumiké.
Az influencer-együttműködések révén a Kaufland a fiatalabb fogyasztók figyelmét kívánja magára vonni.
Kapcsolódó cikkeink
A szlovákiai Kaufland magyar vásárlókra céloz
A Kaufland szlovákiai üzletei aktívan csábítják a magyar vásárlókat, figyelemfelkeltő…
Tovább olvasom >A Lidl testvérboltja, a Kaufland Magyarországra jöhet?
A magyar kiskereskedelmi piacon továbbra is fennállnak lehetőségek új szereplők…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >