Hetvenöt százalékos részesedést szerez a Dino Polska az eZebrában
A Dino Polska megállapodott az eZebra online drogéria-kereskedő 75%-os részesedésének megszerzéséről.
A Dino Polska megkapta felügyelőbizottságának hozzájárulását az eZebra másodlagos részvényeinek megvásárlásához.
Az online drogériát üzemeltető eZebra kozmetikumok és parfümök, valamint kiegészítők széles választékát kínálja a szépségápolás, az egészség, a testápolás és a háztartási cikkek kategóriájában.
A kiskereskedő célja, hogy együttműködjön az eZebra vezetőségével az online drogéria működésének továbbfejlesztése, és e-kereskedelmi kompetenciák közös megszerzése kapcsán.
Az eZebra alapítói az eZebra igazgatótanácsának tagjaiként felügyelik a jövőben a növekedési stratégia végrehajtását.
A megállapodás részeként a Dino Polska irányítást szerez az eZebra és leányvállalatai – a 3BOOM sp. z o.o., valamint a JTG Polska sp. z o.o. –, valamint a raktár és a szállítási szolgáltatások felett.
Az ügylet a lengyel versenyfelügyeleti és fogyasztóvédelmi hivatal elnökének hozzájárulásától függően várhatóan 2024. március 31-ig zárul le.
A tranzakció lebonyolításához és a bankkal kötött megállapodásokban előírt egyéb tevékenységek elvégzéséhez a JTG hitelezőjének hozzájárulása is szükséges.
Kapcsolódó cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >