Hetvenöt százalékos részesedést szerez a Dino Polska az eZebrában
A Dino Polska megállapodott az eZebra online drogéria-kereskedő 75%-os részesedésének megszerzéséről.
A Dino Polska megkapta felügyelőbizottságának hozzájárulását az eZebra másodlagos részvényeinek megvásárlásához.
Az online drogériát üzemeltető eZebra kozmetikumok és parfümök, valamint kiegészítők széles választékát kínálja a szépségápolás, az egészség, a testápolás és a háztartási cikkek kategóriájában.
A kiskereskedő célja, hogy együttműködjön az eZebra vezetőségével az online drogéria működésének továbbfejlesztése, és e-kereskedelmi kompetenciák közös megszerzése kapcsán.
Az eZebra alapítói az eZebra igazgatótanácsának tagjaiként felügyelik a jövőben a növekedési stratégia végrehajtását.
A megállapodás részeként a Dino Polska irányítást szerez az eZebra és leányvállalatai – a 3BOOM sp. z o.o., valamint a JTG Polska sp. z o.o. –, valamint a raktár és a szállítási szolgáltatások felett.
Az ügylet a lengyel versenyfelügyeleti és fogyasztóvédelmi hivatal elnökének hozzájárulásától függően várhatóan 2024. március 31-ig zárul le.
A tranzakció lebonyolításához és a bankkal kötött megállapodásokban előírt egyéb tevékenységek elvégzéséhez a JTG hitelezőjének hozzájárulása is szükséges.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Új eladóvédelmi programot vezet be az Alibaba Európában
Az Alibaba Trade Assurance nevű szolgáltatásával új mércét állít fel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >