Hetven éves a Tibi csoki
A Bonbonetti Csoport legismertebb márkája, a 70. születésnapja alkalmából, gyárlátogatással egybekötött ünnepi csoki kóstolót rendezett április 14-én Tibor napján.
A sajtótájékoztató keretein belül meghirdették a „Lájkold a tibi csokit” közösségi médiakampányt, melyet a mai napon indítottak el a Facebookon. A felhívás lényege, hogy minden kattintás egy kocka csokit ér és a meghirdetett időszak alatt (április 14-május 15-ig) jelentkező gyerekközösségek kreatív pályázati anyagai alapján döntenek majd a Facebook-csoport tagjai, kik kapják a többezer kockányi csokoládét. A kezdeményezéshez csatlakozott többek között: Barabás Éva, Dombóvári Vanda, Pintér Tibor és Tóth Tibor.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >