Hetven éves a Tibi csoki
A Bonbonetti Csoport legismertebb márkája, a 70. születésnapja alkalmából, gyárlátogatással egybekötött ünnepi csoki kóstolót rendezett április 14-én Tibor napján.
A sajtótájékoztató keretein belül meghirdették a „Lájkold a tibi csokit” közösségi médiakampányt, melyet a mai napon indítottak el a Facebookon. A felhívás lényege, hogy minden kattintás egy kocka csokit ér és a meghirdetett időszak alatt (április 14-május 15-ig) jelentkező gyerekközösségek kreatív pályázati anyagai alapján döntenek majd a Facebook-csoport tagjai, kik kapják a többezer kockányi csokoládét. A kezdeményezéshez csatlakozott többek között: Barabás Éva, Dombóvári Vanda, Pintér Tibor és Tóth Tibor.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >