Hetven éves a Tibi csoki
A Bonbonetti Csoport legismertebb márkája, a 70. születésnapja alkalmából, gyárlátogatással egybekötött ünnepi csoki kóstolót rendezett április 14-én Tibor napján.
A sajtótájékoztató keretein belül meghirdették a „Lájkold a tibi csokit” közösségi médiakampányt, melyet a mai napon indítottak el a Facebookon. A felhívás lényege, hogy minden kattintás egy kocka csokit ér és a meghirdetett időszak alatt (április 14-május 15-ig) jelentkező gyerekközösségek kreatív pályázati anyagai alapján döntenek majd a Facebook-csoport tagjai, kik kapják a többezer kockányi csokoládét. A kezdeményezéshez csatlakozott többek között: Barabás Éva, Dombóvári Vanda, Pintér Tibor és Tóth Tibor.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >