Hetven éves a Tibi csoki
A Bonbonetti Csoport legismertebb márkája, a 70. születésnapja alkalmából, gyárlátogatással egybekötött ünnepi csoki kóstolót rendezett április 14-én Tibor napján.
A sajtótájékoztató keretein belül meghirdették a „Lájkold a tibi csokit” közösségi médiakampányt, melyet a mai napon indítottak el a Facebookon. A felhívás lényege, hogy minden kattintás egy kocka csokit ér és a meghirdetett időszak alatt (április 14-május 15-ig) jelentkező gyerekközösségek kreatív pályázati anyagai alapján döntenek majd a Facebook-csoport tagjai, kik kapják a többezer kockányi csokoládét. A kezdeményezéshez csatlakozott többek között: Barabás Éva, Dombóvári Vanda, Pintér Tibor és Tóth Tibor.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A DHL Csoport tavalyi nyeresége 9 százalékkal csökkent, idén 8 ezer munkahelyet megszüntet Németországban
A német postai és logisztikai vállalat, a DHL Csoport tavalyi…
Tovább olvasom >Női vállalkozók a főszerepben – kiemelt helyet ad a foodora a női étterem-tulajdonosoknak
Egyedi kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók fontosságára…
Tovább olvasom >NKFH: mikrobiológiai nem megfelelőség miatt az Auchan 220 grammos marhahúsos bolognai bébiételt hívott vissza
Mikrobiológiai nem megfelelősége miatt az Auchan Magyarország Kft. visszahívta a…
Tovább olvasom >