Hetven éves a Tibi csoki
A Bonbonetti Csoport legismertebb márkája, a 70. születésnapja alkalmából, gyárlátogatással egybekötött ünnepi csoki kóstolót rendezett április 14-én Tibor napján.
A sajtótájékoztató keretein belül meghirdették a „Lájkold a tibi csokit” közösségi médiakampányt, melyet a mai napon indítottak el a Facebookon. A felhívás lényege, hogy minden kattintás egy kocka csokit ér és a meghirdetett időszak alatt (április 14-május 15-ig) jelentkező gyerekközösségek kreatív pályázati anyagai alapján döntenek majd a Facebook-csoport tagjai, kik kapják a többezer kockányi csokoládét. A kezdeményezéshez csatlakozott többek között: Barabás Éva, Dombóvári Vanda, Pintér Tibor és Tóth Tibor.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Positive Adamskynál az év legeredményesebb ügynökségvezetői
Ügynökségvezetői kategóriákat nyert a Positive Adamsky két menedzsmenttagja az Agency…
Tovább olvasom >Megújult ízzel és külsővel tér vissza a Red Bull Zero
Kalóriától és cukortól mentes vadonatúj ízzel indítja az évet az…
Tovább olvasom >210 tonnányi adományt gyűjtött az ALDI vásárlóival jótékony célra
Az ALDI 2024-ben is számos jótékonysági akcióban vett részt, és…
Tovább olvasom >