Hétszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország
A Lidl Magyarország 2019-ben is elnyerte az egyik legfontosabb nemzetközi márkaértékelési díjat, a Superbrands címet. A rangos elismerést immáron hetedik alkalommal érdemelte ki az áruházlánc, és tartozik ezzel a legnépszerűbb márkák mezőnyébe.
A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, mellyel a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák szakmai szempontok szerint. A díj lényeges a márkaépítésben, hiszen rámutat egy adott márka értékére.
„A Superbrands díj elnyerése fontos visszajelzés számunkra, hiszen azt igazolja, hogy a Lidl Magyarország a vásárlók és az üzleti partnerek számára egyaránt megbízhatóságot és minőséget képvisel. Felelős vállalatként hosszú távon elköteleztük magunkat a fenntarthatóság mellett, így áruházainkat komplex, innovatív környezettudatos technológiákkal korszerűsítjük és építjük annak érdekében, hogy a vásárlók igényeit szem előtt tartva a környezetbarát működésen túl biztosítsuk számukra a gyorsabb és komfortosabb vásárlást.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Superbrands díjakat idén tizenötödik alkalommal ítélték oda Magyarországon. A döntést több lépcsős előszűrést követően 45 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság hozta meg. A díjra pályázni nem lehet, azt márkáktól független bizottság ítéli meg és a díjazott márkák számára.
A programot huszonnégy évvel ezelőtt a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek indították útjára Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A minősítés biztonságot és garanciát nyújt a vásárlóknak a mindennapi választásuk során. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl Magyarország 4. alkalommal nyerte el a Top Employer díjat
A Lidl Magyarország sorozatban negyedik alkalommal nyerte el a Top…
Tovább olvasom >A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Megnyitotta első outlet üzletét a Lidl Csehországban
Megnyílt a Lidl első outlet formátumú üzlete Prágában, a Štěrboholy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ingyenes házhozszállítással indítja az évet az Aldi
A házhozszállítás egyre nagyobb teret hódít Magyarországon, hiszen a vásárlók…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország 4. alkalommal nyerte el a Top Employer díjat
A Lidl Magyarország sorozatban negyedik alkalommal nyerte el a Top…
Tovább olvasom >Elindult a Nestlé és a SPAR Évtervező kampánya
Az újév kezdetén sokan döntenek úgy, hogy változtatnak életmódjukon, ám…
Tovább olvasom >