Hétszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország
A Lidl Magyarország 2019-ben is elnyerte az egyik legfontosabb nemzetközi márkaértékelési díjat, a Superbrands címet. A rangos elismerést immáron hetedik alkalommal érdemelte ki az áruházlánc, és tartozik ezzel a legnépszerűbb márkák mezőnyébe.
A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, mellyel a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák szakmai szempontok szerint. A díj lényeges a márkaépítésben, hiszen rámutat egy adott márka értékére.
„A Superbrands díj elnyerése fontos visszajelzés számunkra, hiszen azt igazolja, hogy a Lidl Magyarország a vásárlók és az üzleti partnerek számára egyaránt megbízhatóságot és minőséget képvisel. Felelős vállalatként hosszú távon elköteleztük magunkat a fenntarthatóság mellett, így áruházainkat komplex, innovatív környezettudatos technológiákkal korszerűsítjük és építjük annak érdekében, hogy a vásárlók igényeit szem előtt tartva a környezetbarát működésen túl biztosítsuk számukra a gyorsabb és komfortosabb vásárlást.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Superbrands díjakat idén tizenötödik alkalommal ítélték oda Magyarországon. A döntést több lépcsős előszűrést követően 45 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság hozta meg. A díjra pályázni nem lehet, azt márkáktól független bizottság ítéli meg és a díjazott márkák számára.
A programot huszonnégy évvel ezelőtt a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek indították útjára Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A minősítés biztonságot és garanciát nyújt a vásárlóknak a mindennapi választásuk során. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >Újra „Megbízható Munkaadó” lett a Lidl
A Lidl Magyarország immáron ötödik alkalommal nyerte el a Német-Magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Dopamin dekor, kézműves darabok és funkcionalitás: megérkeztek az IKEA új kollekciói
Bemutatta új termékeit az IKEA, melyek az újrakezdést, optimizmust és…
Tovább olvasom >