Hétszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország
A Lidl Magyarország 2019-ben is elnyerte az egyik legfontosabb nemzetközi márkaértékelési díjat, a Superbrands címet. A rangos elismerést immáron hetedik alkalommal érdemelte ki az áruházlánc, és tartozik ezzel a legnépszerűbb márkák mezőnyébe.
A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, mellyel a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák szakmai szempontok szerint. A díj lényeges a márkaépítésben, hiszen rámutat egy adott márka értékére.
„A Superbrands díj elnyerése fontos visszajelzés számunkra, hiszen azt igazolja, hogy a Lidl Magyarország a vásárlók és az üzleti partnerek számára egyaránt megbízhatóságot és minőséget képvisel. Felelős vállalatként hosszú távon elköteleztük magunkat a fenntarthatóság mellett, így áruházainkat komplex, innovatív környezettudatos technológiákkal korszerűsítjük és építjük annak érdekében, hogy a vásárlók igényeit szem előtt tartva a környezetbarát működésen túl biztosítsuk számukra a gyorsabb és komfortosabb vásárlást.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Superbrands díjakat idén tizenötödik alkalommal ítélték oda Magyarországon. A döntést több lépcsős előszűrést követően 45 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság hozta meg. A díjra pályázni nem lehet, azt márkáktól független bizottság ítéli meg és a díjazott márkák számára.
A programot huszonnégy évvel ezelőtt a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek indították útjára Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A minősítés biztonságot és garanciát nyújt a vásárlóknak a mindennapi választásuk során. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.
Kapcsolódó cikkeink
Rewe – a németországi kényelmi szegmens vezető innovátora
Vezető innovátori szerepének további stabilizálására törekszik a Rewe Csoport a…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Labubu-láz: közel 400%-os profitnövekedéssel száguld a Pop Mart – már a Mattelt és a Sanriót is előzi
A „csúnya-aranyos” Labubu-figurák köré épített őrület, a vakdobozos értékesítés és…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >