Hétszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország
A Lidl Magyarország 2019-ben is elnyerte az egyik legfontosabb nemzetközi márkaértékelési díjat, a Superbrands címet. A rangos elismerést immáron hetedik alkalommal érdemelte ki az áruházlánc, és tartozik ezzel a legnépszerűbb márkák mezőnyébe.
A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, mellyel a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák szakmai szempontok szerint. A díj lényeges a márkaépítésben, hiszen rámutat egy adott márka értékére.
„A Superbrands díj elnyerése fontos visszajelzés számunkra, hiszen azt igazolja, hogy a Lidl Magyarország a vásárlók és az üzleti partnerek számára egyaránt megbízhatóságot és minőséget képvisel. Felelős vállalatként hosszú távon elköteleztük magunkat a fenntarthatóság mellett, így áruházainkat komplex, innovatív környezettudatos technológiákkal korszerűsítjük és építjük annak érdekében, hogy a vásárlók igényeit szem előtt tartva a környezetbarát működésen túl biztosítsuk számukra a gyorsabb és komfortosabb vásárlást.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Superbrands díjakat idén tizenötödik alkalommal ítélték oda Magyarországon. A döntést több lépcsős előszűrést követően 45 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság hozta meg. A díjra pályázni nem lehet, azt márkáktól független bizottság ítéli meg és a díjazott márkák számára.
A programot huszonnégy évvel ezelőtt a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek indították útjára Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A minősítés biztonságot és garanciát nyújt a vásárlóknak a mindennapi választásuk során. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >Olimpikonnal társulva bővíti fehérjekínálatát a Lidl Írországban
A Lidl Ireland az olimpikon és kétszeres Európa-bajnok David Gillickkel…
Tovább olvasom >Hagyományok és újragondolt receptek
A húsvét nemcsak a tavasz és az újjászületés ünnepe, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >