Hétszeres MagyarBrands díjas a COOP
Idén ismét a legkiválóbb hazai márkákat elismerő MagyarBrands díjat vehetett át a COOP a budapesti Hotel Helia-ban megrendezett ünnepélyes díjátadó gálán. Az üzletlánc Magyarország egyik legmeghatározóbb hazai tulajdonú kereskedelmi szereplője, amely folyamatos, kiemelkedő teljesítményével már nem először érdemli ki ezt a rangos, független szakmai zsűri által odaítélt díjat.
Tóth Géza (balra) átveszi a MagyarBrands díjat Dr. Serényi Jánostól
A MagyarBrands Szakértői Bizottsága ezúttal is azon sikeres magyar márkákat rangsorolta, amelyek határainkon is túllépve méltóképpen képviselhetik a hazai vállalkozásokat, számszerűsíthető kritériumok és a GfK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatása alapján. Az értékelési rendszeren elinduló több mint 3000 márka nagyságrendileg 10-15%-a kerül díjazásra. Az olyan szempontok, mint például a tradíció, a tulajdonosi összetétel, a foglalkoztatás, a reputáció, az identitás, az ismertség és a kedveltség alapján létrejövő legkiemelkedőbb hazai fogyasztói márkák körébe immár hetedik alkalommal választották be az üzletláncot.
A MagyarBrands program immáron kilencedik éve díjazza a magyar vonatkozású márkákat kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka, és innovatív márka kategóriákban. Az idén emellett kiosztásra kerültek a kiváló munkáltatói és a média piacon jelenlévő márkák elismerései is. „A díjátadó gála a magyar márkák ünnepe” – fogalmazott Dr. Serényi János, a MagyarBrands Bizottság elnöke, majd hozzátette: „az évek során egyre több és egyre szigorúbb szempontok alapján ítélik oda az elismerést. A 2018-as évben készült egy pénzügyi stabilitási kutatás, amely a díjazott MagyarBrands márkák körében átlagosan 90%-os értéket mutatott. Egy másik felmérés a márkaismertséget vette górcső alá, amely az ugyancsak most elismert márkák körében, igen magas, átlagosan 75%-os értéket ért el.”
Igazán sikeresek azok a márkák, amelyek több éven keresztül is magukénak tudhatják az elismerést, és a COOP azon kevés cégek közé tartozik, amely az elmúlt években folyamatosan sikert tudott elérni – hangsúlyozta Serényi János. Az elnök szerint nagy különbség van aközött, hogy egy brand, csupán önmagában, vagy pedig kifejezetten magyar márkaként jelenik meg a fogyasztók fejében. „A COOP-ra egyértelműen az utóbbi az igaz. Erre joggal lehet büszke az üzletlánc valamennyi dolgozója” – emelte ki.
„A COOP Gazdasági Csoport hetedik éve veheti át ezt a díjat, amely nagy megtiszteltetés számunkra. Ez a cím a csoportunkhoz tartozó 30 000 dolgozónak a munkáját ismeri el, amely hozzájárul ahhoz, hogy a COOP brand továbbra is ismert és meghatározó márka maradjon” – mondta Tóth Géza. A CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója kijelentette: „Elindított fejlesztéseinkkel – merchandising, választék, boltmegújítások – és mindennapi munkánkkal – legyen szó logisztikáról, informatikáról, beszerzésről, marketing és adminisztratív feladatokról – továbbra is vásárlóink megelégedését kívánjuk biztosítani. Jólelső érzés, hogy a 2018-as év díjazási szempontrendszere értékelte üzleti partneri szerepünket is, hiszen beszállítói kapcsolataink során kiemelt szempontok számunkra a korrektség, a kiszámíthatóság, és a pénzügyi határidők betartása, amelyért a COOP tulajdonosai, franchise partnerei eredményes gazdálkodásukkal nagymértékben hozzájárulnak. A jövőben is folytatjuk bolti technológiai, költséghatékonysági, energia- és környezettudatos fejlesztéseinket, amellyel úgy gondolom, hogy ezen túl is a MagyarBrands illusztris márkáinak körébe tartozhatunk majd.”
Kapcsolódó cikkeink
Automatizált boltok jövője: Magyarországon is megjelenhetnek a személyzet nélküli üzletek
A Coop Szeged Zrt. hamarosan új szintre emeli bolthálózatának működését…
Tovább olvasom >A Biedronka szlovákiai piacra lépésére készül a Lidl
Továbbra is igényt tart a Lidl az árvezető szerepre Szlovákiában.…
Tovább olvasom >Ismét az állami gondoskodásban nevelkedő gyermekeket segíti a Coop
Idén csaknem 60 tonnányi Coop sajátmárkás alapélelmiszereket tartalmazó adományt nyújtott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >