Hétszeres Business Superbrands díjas a Trade magazin – átadták az idei elismeréseket
Idén tizennyolcadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat, a Business Superbrands díjas márkák pedig tizenötödik alkalommal részesültek díjazásban a Budapest Music Centerben megtartott ünnepi gálaesten.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/11/Superbrands_01-1024x601.jpg)
A Superbrands Magyarország közel két évtizede értékeli azokat a márkákat, amelyek üzleti eredményeikkel, ismertségükkel, márkaépítési gyakorlataikkal kitűnnek a versenytársaik közül.
Egy márkát a szociális érzékenysége is minősít
Ez volt a Superbrands 2022 magyarországi díjátadó gála üzenete.
A Superbrands díjátadó gálaműsorban világhírű musical-szuperprodukciókból csendültek fel részletek. A Hair, az Evita, a Jézus Krisztus szupersztár népszerű betétdalait és a Biblia show nagy slágerét, a Madách Színháznak két vezető színművésze, Kováts Kriszta és Sasvári Sándor énekelte, a zenei betéteket különleges tánckarként kísérte a fogyatékossággal élő színészeket foglalkoztató Baltazár Színház társulata.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/11/Superbrands_02.jpg)
Az idei díjátadó csodálatos helyszíne ismét a Budapest Music Center volt, ahol közel 60 márka került díjazásra
„A Superbrands gálaműsor magyarországi szervezőjeként hiszünk abban, hogy a Superbrands programban díjazott márkák szociális érzékenysége is kiemelkedő. Fontos érték számukra a kreativitás kibontakoztatása, a tehetségek ösztönzése, az esélyegyenlőség megteremtése, az elfogadó munkakörnyezet. Ezért is igyekeztünk ráirányítani a figyelmet a Baltazár színház egyedülálló tevékenységére, és nagyon örülünk, hogy díjazottjaink közül többen anyagi támogatásukkal is segítik a Baltazár színház különlegesen kreatív küldetését, lehetővé téve egyedülálló művészeti tevékenységük továbbélését”
– mondta el László Géza programigazgató.
A Superbrands díj a márkaérték tudatosításában segít: kommunikációja olyan pozitív értékekre hívja fel a fogyasztók és az üzleti partnerek figyelmét, mint a márka mögött álló vállalat pénzügyi stabilitása, országos ismertsége és kedveltsége, valamint kiemelkedő márkaépítési gyakorlata. Ez az örömhír mind a díj megszerzésében elévülhetetlen érdemeket szerzett saját munkatársak, mind pedig az üzleti partnerek, beszállítók, befektetők körében rendkívül fontos: tovább növeli a vállalat presztízsét, és hosszú távon biztosíthat versenyelőnyt.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/11/Trade-magazin-7x-BSB_HermannZs-TotthG_20231124BMC.jpg)
Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője és Dr. Totth Gedeon, a Business Superbrands Szakértői Bizottság elnöke, a BGE Marketing Tanszékének tanára
Hétszeres Business Superbrands díjas a Trade magazin
Hatalmas taps közepette vehette át a Trade magazin immáron hetedszer a Business Superbrands elismerést.
„Nagy megtiszteltetés számunkra és mindenképp a munkánk elismerése, hogy idén is a díjazottak között lehetünk. Az elmúlt két év nem könnyítette meg egyetlen márkának sem a piaci jelenlétét, építését, és az előttünk álló időszak is tartogat meglepetéseket, de a stabil márkáknak a lojális partnereik, fogyasztóik, vásárlóik biztosítják minden időben a további lehetőségeket és sikereket. Hálásak vagyunk partnereinknek, olvasóinknak, és kiváltképp kollégáinknak, hogy ma mi is díjat vehettünk át, és bizakodunk, hogy a következő esztendőben is hozzásegítenek minket ahhoz, hogy ismét felléphessünk a BMC színpadára novemberben”
– mondta Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője.
A Superbrands Magyarország Programról
A ma már több mint 90 országban működő nemzetközi Superbrands Programot 1995-ben a britt Brand Council szervezet hozta létre. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.
Magyarországon a Superbrands díj 2004 óta képviseli a márkákhoz kapcsolódó valamennyi pozitív tényező esszenciáját: jelzi kiemelkedő piaci ismertségüket, kedveltségüket és pénzügyi stabilitásukat. A magyar Superbrands Program 5 évvel az indulását követően az üzleti márkákra is kiterjesztette a minősítést a Business Superbrands díj bevezetésével, amely pedig az üzleti szektor (B2B) márkáinak legeredményesebbjeit jelzi.
A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről többlépcsős előszűrést követően az összesen 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt a minden évben.
Kapcsolódó cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hősök és árulók ‒ a visszaélésbejelentési rendszer első éve
Az egész Európai Unióban, így nálunk is legalább egy éve,…
Tovább olvasom >KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >