Hétköznapi termék tette milliomossá a nyugdíjas titkárnőt
Papírtörlővel nyert egymilliót egy érdi asszony a hazai termékeket népszerűsítő nyereményjátékban, amelyen 110 ezer darab termék vásárlásáról küldtek be AP kódot a résztvevők. Ezúttal több Magyar Termék védjegyes árut vittek haza a vásárlók egyszerre a boltokból, mint egy évvel korábban.
„Szeretünk férjemmel utazgatni, nagyon sok szép helyen jártunk már” – meséli Kollár Józsefné, aki most konyhabútort fog venni abból az egymillió forintból, amellyel a Magyar Termék Nonprofit Kft. őszi Felfedező nyereményjátékán lett gazdagabb, de mint mondta, ha tehetné, már elutazna valahová a pénzből, de ezt most nem teheti a járvány miatt.
Az Auchanban vásárolt papírtörlő hozta meg neki a szerencsét, a blokkon lévő AP-kód feltöltésével nyerte meg ugyanis a Magyar Termék védjegyes árukat népszerűsítő játék fődíját. Az Auchan nagy hangsúlyt fektet a hazai termékek népszerűsítésére, rendkívül széles árukínálatában könnyű volt megtalálni a promóciós termékeket.
A fődíj nyertese a résztvevő 8 gyártó több mint 200 nyerő terméke közül sok mást is vett az esélye növelése érdekében. Mint mondta, ezeket már korábban is kedvelte, de amikor az egyik csomagoláson látta a nyereménylehetőséget, a korábbiaknál többször választott közülük.
A Felfedező játékban a kód feltöltése után a vásárlók lekaparhattak egy megyét a virtuális Magyarország-térképről. Ezzel már indulhattak a főnyereményért, és azonnal értékes tárgynyereményeket lehet nyerni a bőröndtől a VR játékkonzolig.
A játékban összesen 116 821 Magyar Termék védjegyes árut vettek, jellemzően egyszerre nem csak egyet. „Ezúttal a fogyasztók egy bevásárlás alkalmával átlagosan nagyobb tételben vittek haza a gyártók termékeiből, mint tavaly” – emelte ki Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. A promócióban a védjegyes cégek közül részt vett a Ceres, a Detki Keksz, a Gyulahús, a Hajnal Hús, a Savencia, a Sofidel Hungary, a Szerencsi Bonbon, illetve az U és U.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Megújult a debreceni Auchan áruház
A jövőben megújult formában várja a vásárlókat a debreceniek egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 56 millió eurót fektetett be Bulgáriában a Billa idén
110 millió levát (56 millió eurót) fordított bolgár piaci jelenlétének…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >