Hétköznapi termék tette milliomossá a nyugdíjas titkárnőt
Papírtörlővel nyert egymilliót egy érdi asszony a hazai termékeket népszerűsítő nyereményjátékban, amelyen 110 ezer darab termék vásárlásáról küldtek be AP kódot a résztvevők. Ezúttal több Magyar Termék védjegyes árut vittek haza a vásárlók egyszerre a boltokból, mint egy évvel korábban.
„Szeretünk férjemmel utazgatni, nagyon sok szép helyen jártunk már” – meséli Kollár Józsefné, aki most konyhabútort fog venni abból az egymillió forintból, amellyel a Magyar Termék Nonprofit Kft. őszi Felfedező nyereményjátékán lett gazdagabb, de mint mondta, ha tehetné, már elutazna valahová a pénzből, de ezt most nem teheti a járvány miatt.
Az Auchanban vásárolt papírtörlő hozta meg neki a szerencsét, a blokkon lévő AP-kód feltöltésével nyerte meg ugyanis a Magyar Termék védjegyes árukat népszerűsítő játék fődíját. Az Auchan nagy hangsúlyt fektet a hazai termékek népszerűsítésére, rendkívül széles árukínálatában könnyű volt megtalálni a promóciós termékeket.
A fődíj nyertese a résztvevő 8 gyártó több mint 200 nyerő terméke közül sok mást is vett az esélye növelése érdekében. Mint mondta, ezeket már korábban is kedvelte, de amikor az egyik csomagoláson látta a nyereménylehetőséget, a korábbiaknál többször választott közülük.
A Felfedező játékban a kód feltöltése után a vásárlók lekaparhattak egy megyét a virtuális Magyarország-térképről. Ezzel már indulhattak a főnyereményért, és azonnal értékes tárgynyereményeket lehet nyerni a bőröndtől a VR játékkonzolig.
A játékban összesen 116 821 Magyar Termék védjegyes árut vettek, jellemzően egyszerre nem csak egyet. „Ezúttal a fogyasztók egy bevásárlás alkalmával átlagosan nagyobb tételben vittek haza a gyártók termékeiből, mint tavaly” – emelte ki Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője. A promócióban a védjegyes cégek közül részt vett a Ceres, a Detki Keksz, a Gyulahús, a Hajnal Hús, a Savencia, a Sofidel Hungary, a Szerencsi Bonbon, illetve az U és U.
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Húsvéti nagybevásárlás: nőhet a kereslet, a sonka mellett jön a pisztáciás csokinyúl is
A húsvét idén is erős forgalmat hozhat a kiskereskedelemben –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >A GKI 2-2,5%-os gazdasági növekedést vár 2025-ben
A GKI Gazdaságkutató Zrt. 2025-re 2-2,5%-os GDP-növekedést prognosztizál, amely a külpiaci…
Tovább olvasom >