Hét szupermarketet modernizált a SPAR
Három budapesti és négy vidéki SPAR szupermarket teljes körű felújítása fejeződött be novemberre. A megújult áruházakra összesen csaknem 1,5 milliárd forintot fordított az osztrák családi vállalkozás. Mintegy 140 fő munkahelye vált komfortosabbá.
„Áruházaink modernizációja egyben a munkahelyek megőrzését is jelenti, hiszen a korszerűsített üzletekkel hosszú évekig, évtizedekig számolunk. A SPAR több mint 13.000 ember megélhetését biztosítja országszerte. A felújításokkal nem csak a vásárlói elégedettség növelése és a minőségi kiszolgálás a célunk. Szeretnénk, ha a SPAR hálózat még vonzóbb munkahellyé válna, ahol jó a hangulat, versenyképesek a bérek, és esztétikus a munkakörnyezet” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Október végén és novemberben hét, összesen másfél milliárd forintból felújított áruházat vettek birtokba a vásárlók országszerte. Esztergomban, a Damjanich utcában található üzlet korszerűsítésére 104 millió forintot fordított a SPAR. Az megújult eladótérbe újdonságként csemege-, sajt és húspult került, s a korábbi látványpékség is új arculatot kapott. A vállalat ugyancsak 104 millió forintos fejlesztést hajtott végre a törökszentmiklósi, Kossuth Lajos utca 138-142. szám alatti és a Szentgotthárd, Hunyadi út 21. szám utcai üzletében. A beruházás révén a vásárlók immár könnyen áttekinthető pultokból választhatnak a megszokott magas minőségű SPAR termékekből. Mindhárom beruházásban közös, hogy a meglévő bútorok jobban áttekinthető elrendezést kaptak, a zöldség-gyümölcs és pékáru részlegekre pedig új bútorokat helyeztek. Az eladóterekbe környezetbarát LED világítást szereltek, így energetikailag is hatékonyabbá vált az áruházak működése.
A Hódmezővásárhely, Andrássy utca 8. szám alatt található szupermarketben a felújított eladótérbe új csemegepult, sajtpult, húspult került be újdonságként, a vásárlók pedig széles választékú frissen sütött pékáruk közül válogathatnak. Ez az üzlet szintén jóval kevesebb energiával is beéri a jövőben, az új LED világítás mellett a hűtéstechnikai rendszer is teljes felújításon esett át.
Az őszi beruházások Budapestet is érintették: a Károly körút 22-24. szám alatti City SPAR üzletre 126 millió forintot fordított a vállalat. A megújult, új elrendezésű eladótérbe csemegepult, húspult, valamint újdonságként gasztropult került. Az időszak egyik legnagyobb, mintegy 415 millió forintos fejlesztését a XXI. kerületben, a Zrínyi út 1. szám alatti szupermarketben hajtotta végre a SPAR. A fővárosi üzlet belső kialakítása a vállalat legújabb koncepcióját tükrözi: a bejárat után alacsony bútoros zöldség-gyümölcs és pékáru részlegen át juthatnak el a vásárlók az új csemegepultig. Ezen kívül új szolgáltatásként látványpékség is létesült az üzletben. A takarékos működést LED világítás szolgálja és a hűtőbútorokat is új, energiatakarékos típusokra cserélték.
A legnagyobb léptékű modernizációra Budapesten, az Erzsébet körút 24. szám alatti szupermarketben került sor. 469 millió forintba került az eladótér teljes felújítása és racionalizálása az új csemegepulttal és a látványpékséggel, illetve a SPAR to Go koncepció jegyében kialakított ételpultokkal. A beruházás keretében minden boltberendezés és hűtőbútor vadonatújra lett lecserélve, utóbbiak ajtókkal zárhatóak, de az energiatakarékosságot szolgálja a LED világítás, illetve a korszerű hőszivattyús rendszer is, amely komplexen biztosítja a hűtést-fűtést az épületben.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >