Hét százalékkal növelte eladásait az Unilever
Elsősorban a felzárkózó piacokon bekövetkezett forgalom-emelkedésnek köszönheti jó első negyedéves eredményeit a világ harmadik, márkás fogyasztási cikkeket gyártó csoportja, a Magyarországon is érdekelt brit-holland Unilever: eladásai 7 százalékkal nőttek világszerte az egy évvel korábbihoz képest, 10,9 milliárd euróra.
A felzárkózó országok régiójában a bevétel – ez 56 százalékát teszi ki a csoport teljes forgalmának – 9,9 százalékkal bővült.
A negyedéves nyereségre vonatkozóan nem tettek közzé adatokat.
A cég egyúttal arra figyelmeztetett, hogy a gyártásban használt nyersanyagok és alapanyagok magas árai miatt fokozza takarékossági intézkedéseit; folyó üzleti évében 1,3 milliárd eurót akar megtakarítani.
Az árbevétel az előző, tavalyi utolsó negyedévben 10,82 milliárd euró volt, 12 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.
Az Unilever világszerte mintegy 170 országban van jelen. Magyarországi leányvállalata 1991-ben jön létre, a társaság Magyarországon három gyárat üzemeltet, ezer főt foglalkoztat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >