Hét százalékkal növelte eladásait az Unilever
Elsősorban a felzárkózó piacokon bekövetkezett forgalom-emelkedésnek köszönheti jó első negyedéves eredményeit a világ harmadik, márkás fogyasztási cikkeket gyártó csoportja, a Magyarországon is érdekelt brit-holland Unilever: eladásai 7 százalékkal nőttek világszerte az egy évvel korábbihoz képest, 10,9 milliárd euróra.
A felzárkózó országok régiójában a bevétel – ez 56 százalékát teszi ki a csoport teljes forgalmának – 9,9 százalékkal bővült.
A negyedéves nyereségre vonatkozóan nem tettek közzé adatokat.
A cég egyúttal arra figyelmeztetett, hogy a gyártásban használt nyersanyagok és alapanyagok magas árai miatt fokozza takarékossági intézkedéseit; folyó üzleti évében 1,3 milliárd eurót akar megtakarítani.
Az árbevétel az előző, tavalyi utolsó negyedévben 10,82 milliárd euró volt, 12 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.
Az Unilever világszerte mintegy 170 országban van jelen. Magyarországi leányvállalata 1991-ben jön létre, a társaság Magyarországon három gyárat üzemeltet, ezer főt foglalkoztat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >