Hét év után nőttek a globális PC-eladások
Hét év után tavaly először nőttek a PC-eladások globálisan – derül ki két vezető ágazati cég adataiból.
Az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat azt közölte, hogy a hagyományos kivitelű személyi számítógépek értékesítése világszerte 2,7 százalékkal, 266,69 millióra nőtt. Az ugyancsak amerikai Gartner informatikai piackutató szerint a bővülés szerényebb, 0,6 százalék volt 261,2 millióra.
A tavaly eladott készülékek alapján a rangsor élén a Lenovo áll 24,3 százalékos piaci részesedéssel, majd a HP (23,6 százalék), a Dell (17,5 százalék), az Apple (6,6 százalék) és az ACER (6,4 százalék) következett. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Lezárult a CPS GfK YouGov általi felvásárlása
Az online kutatási adatokkal és elemzési technológiával foglalkozó nemzetközi vállalatcsoport,…
Tovább olvasom >TMK Piackutatók: mi történt az elmúlt 15 hónapban?
A fogyasztásicikk-piac trendjeivel foglalkozott a Trade Marketing Klub „Piackutatók első…
Tovább olvasom >Minden ötödik hazai cég tervezi a mesterséges intelligencia használatát
Megoszlik a vállalatok hozzáállása a mesterséges intelligencia egyre nagyobb térnyerésével…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >