Hét év után nőttek a globális PC-eladások
Hét év után tavaly először nőttek a PC-eladások globálisan – derül ki két vezető ágazati cég adataiból.
Az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat azt közölte, hogy a hagyományos kivitelű személyi számítógépek értékesítése világszerte 2,7 százalékkal, 266,69 millióra nőtt. Az ugyancsak amerikai Gartner informatikai piackutató szerint a bővülés szerényebb, 0,6 százalék volt 261,2 millióra.
A tavaly eladott készülékek alapján a rangsor élén a Lenovo áll 24,3 százalékos piaci részesedéssel, majd a HP (23,6 százalék), a Dell (17,5 százalék), az Apple (6,6 százalék) és az ACER (6,4 százalék) következett. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A PwC megvette a GKID-t
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers…
Tovább olvasom >Lezárult a CPS GfK YouGov általi felvásárlása
Az online kutatási adatokkal és elemzési technológiával foglalkozó nemzetközi vállalatcsoport,…
Tovább olvasom >TMK Piackutatók: mi történt az elmúlt 15 hónapban?
A fogyasztásicikk-piac trendjeivel foglalkozott a Trade Marketing Klub „Piackutatók első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >