Herz – „Rámold ki Jamie Oliver raktárát!” (x)
A tavaly szeptemberben újra piacra vezetett Herz márka március 1-től kezdődően első alkalommal országos kampánnyal jelentkezik.
A fogyasztói nyereményjátékkal egybekötött aktivitás során a szeletelt és rúdárukon elhelyezett kódokat gyűjtik a vásárlók és szállnak nyeregbe az izgalmas díjakért egészen április 15-ig.
Naponta, minden órában nagyszerű menő Jamie Oliver konyhai eszközök, szakácskönyvek és egyéb izgalmas ajándékok kerülnek kisorsolásra. A játék végén 10 szerencsés nyertes 1-1 percet tölthet el a Jamie Oliver raktárban és amit ennyi idő alatt összeszed az minden az övé lesz.
Egy biztos, a Herz igazi üde színfoltja lesz a tavasz jöttének, amely az eladásokra is pozitív hatást gyakorol!
(x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >