Herz – „Rámold ki Jamie Oliver raktárát!” (x)
A tavaly szeptemberben újra piacra vezetett Herz márka március 1-től kezdődően első alkalommal országos kampánnyal jelentkezik.
A fogyasztói nyereményjátékkal egybekötött aktivitás során a szeletelt és rúdárukon elhelyezett kódokat gyűjtik a vásárlók és szállnak nyeregbe az izgalmas díjakért egészen április 15-ig.
Naponta, minden órában nagyszerű menő Jamie Oliver konyhai eszközök, szakácskönyvek és egyéb izgalmas ajándékok kerülnek kisorsolásra. A játék végén 10 szerencsés nyertes 1-1 percet tölthet el a Jamie Oliver raktárban és amit ennyi idő alatt összeszed az minden az övé lesz.
Egy biztos, a Herz igazi üde színfoltja lesz a tavasz jöttének, amely az eladásokra is pozitív hatást gyakorol!
(x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >