Herczeg Ágnes: „A lehető legjobb ízt akarom létrehozni”
Egy bor akkor jó, ha megkóstolva azt érezzük: harmóniát, teljességet alkot – véli Herczeg Ágnes. A borszakértő a hazai borfogyasztási szokásokról és a borkóstolás művészetéről beszélgetett Krizsó Szilviával a FutureTalks június 13-i adásában.
Herczeg Ágnes
A műsorban szó esett a luxusborok üzenetéről és áráról, valamint arról, mi minden kell ahhoz, hogy egy bor valóban élvezhető legyen. Herczeg Ágnes azt is elárulta, hogy számára a bor logikus, mert összefüggések vannak benne, amelyek arra ösztönzik őt, hogy egyre jobban elmélyüljön bennük.
Krizsó Szilvia
A teljes beszélgetést meghallgathatja és megnézheti az alábbi platformokon, a linkekre kattintva:
Youtube:
Facebook:
https://www.facebook.com/trademagazin.hu
Soundcloud:
https://soundcloud.com/trade-magazin
Spotify:
https://open.spotify.com/show/1imr2D62BIXEzsr5RNABLu
Trade magazin:
https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future-talks-business-podcast/
Minden héten hétfőn 17 órakor új adással jelentkezik a Future Talks Krizsó Szilviával, a Trade magazin business podcastja.
Kapcsolódó cikkeink
Miből mennyi az elég? – válaszol Kovács András Péter
„A humor annyira a jelen és a pillanatnyi műfaja, így…
Tovább olvasom >Jézus volt az első kommunikátor
Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >