Helyzetkihasználás
A vendéglátásban egyre nagyobb szerepet kapnak a benzinkutak, így mind komolyabb konkurenciájává válnak egyéb vendéglátóhely-típusoknak.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A benzinkutak látogatóinak többségét azok a fiatalabb korosztályok teszik ki, amelyek étkezési és ivási szokásainak köszönhetjük a snackification (nevezzük elsnackesedésnek) folyamatát; szívesen „falatoznak” naponta akár többször is a főétkezések mellett, vagy inkább helyett. Ez a jövő nagy lehetősége! – hangzott el az Institute of Culinary Arts novemberi konferenciáján a Shell szakemberének szájából. A szakemberek érvei szerint nincs más vendéglátóhely, ahová ilyen nagy gyakorisággal érkezik potenciális vendégközönség. Naponta autók milliói haladnak el a benzinkutak mellett, csak rá kell venni őket a megfelelő ajánlatokkal, hogy megálljanak és fogyasszanak.
A Shell olyan adatokat tett közzé, amelyek szerint a lánc töltőállomásainál az ételértékesítés évi 1 milliárd eurót tesz ki világszerte, ehhez jön még 250 millió euró a kávéból. //
Kapcsolódó cikkeink
A nyár a Balatoné
Az idei nyáron a teljes magyarországi vendégéjszakák majdnem harmadát a…
Tovább olvasom >Európai Turizmus Fórum
Az Európai Unió Tanácsa soros elnökségének diplomáciai eseményei között zajlott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és természetvédelem egy nagyberuházásban
Az idén tavasszal nyíló Le Primore Hotel & Spa nemcsak…
Tovább olvasom >Valentin-napi gasztronómiai kaland Gianni Annonival a Candy szervezésében
Egy igazán különleges desszertkészítő élményre invitálta a gasztronómia szerelmeseit a…
Tovább olvasom >Ki vagy, ha mogyorót ennél? – A nap videója
Akár a Snickers őse is lehetne az ázsiai mogyorós édesség,…
Tovább olvasom >