Helyzetkihasználás
A vendéglátásban egyre nagyobb szerepet kapnak a benzinkutak, így mind komolyabb konkurenciájává válnak egyéb vendéglátóhely-típusoknak.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A benzinkutak látogatóinak többségét azok a fiatalabb korosztályok teszik ki, amelyek étkezési és ivási szokásainak köszönhetjük a snackification (nevezzük elsnackesedésnek) folyamatát; szívesen „falatoznak” naponta akár többször is a főétkezések mellett, vagy inkább helyett. Ez a jövő nagy lehetősége! – hangzott el az Institute of Culinary Arts novemberi konferenciáján a Shell szakemberének szájából. A szakemberek érvei szerint nincs más vendéglátóhely, ahová ilyen nagy gyakorisággal érkezik potenciális vendégközönség. Naponta autók milliói haladnak el a benzinkutak mellett, csak rá kell venni őket a megfelelő ajánlatokkal, hogy megálljanak és fogyasszanak.
A Shell olyan adatokat tett közzé, amelyek szerint a lánc töltőállomásainál az ételértékesítés évi 1 milliárd eurót tesz ki világszerte, ehhez jön még 250 millió euró a kávéból. //
Kapcsolódó cikkeink
A Baltikumban terjeszkedik az Anora Group
A prémium borokat és szeszes italokat gyártó Anora Group baltikumi…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mit neveznek összefogásnak?
Nagyon szép szakmai összefogás példája volt, amit az idei dunai…
Tovább olvasom >Nagy Márton: a magyarországi turizmus hasít
A magyarországi turizmus hasít, Ferihegy Európa leggyorsabban bővülő repülőtere –…
Tovább olvasom >20 éves a TV Paprika – A nap videója
Abban, hogy bátrabbak és kísérletezőbbek vagyunk a konyhában, mint két…
Tovább olvasom >