Helyreállították a Tesco online rendelési rendszerét
Helyreállították a Tesco online rendelési rendszerét, miután csütörtökön délelőtt az áruházlánc teljes közép-európai online rendeléseket feldolgozó rendszere leállt és fennakadás volt az online vásárlók kiszolgálásában – közölte a cég az MTI érdeklődésére.
A rendszert csütörtökön éjszaka sikerült stabilizálni, a rendszerleállás okát vizsgálják.
A közlemény szerint a leállás miatt nem fértek hozzá a rendelési adatokhoz, így nem tudták egyik vásárlót sem értesíteni a rendelés várható törléséről. Azokat a vásárlókat, akiket érintett a probléma, kompenzálni fogja a Tesco – írják a közleményben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >Milliószámra viszik a jégkrémet a Tescókból
Több millió darab jégkrémet vásárolnak a magyarok a nyári szezonban…
Tovább olvasom >A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >További cikkeink
Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >