Helyreállították a Tesco online rendelési rendszerét
Helyreállították a Tesco online rendelési rendszerét, miután csütörtökön délelőtt az áruházlánc teljes közép-európai online rendeléseket feldolgozó rendszere leállt és fennakadás volt az online vásárlók kiszolgálásában – közölte a cég az MTI érdeklődésére.
A rendszert csütörtökön éjszaka sikerült stabilizálni, a rendszerleállás okát vizsgálják.
A közlemény szerint a leállás miatt nem fértek hozzá a rendelési adatokhoz, így nem tudták egyik vásárlót sem értesíteni a rendelés várható törléséről. Azokat a vásárlókat, akiket érintett a probléma, kompenzálni fogja a Tesco – írják a közleményben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A karácsonyfa-vásárlás is digitalizálódik: rohamosan nő az igény az online rendelésre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szálltunk rendelkezésükre! (2. rész)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rekord összegű adomány gyűlt össze az Élelmiszerbank jótékonysági kampányában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hibrid AI-kampánnyal ünnepli az Ooops! 15 éves jubileumát a Vajda-Papír
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepek előtti bevásárlás akár féláron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Samsung mosógépei karbonlábnyom-csökkentési minősítést kaptak a DUCD előírása alapján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
