Helyreállították a Tesco online rendelési rendszerét
Helyreállították a Tesco online rendelési rendszerét, miután csütörtökön délelőtt az áruházlánc teljes közép-európai online rendeléseket feldolgozó rendszere leállt és fennakadás volt az online vásárlók kiszolgálásában – közölte a cég az MTI érdeklődésére.
A rendszert csütörtökön éjszaka sikerült stabilizálni, a rendszerleállás okát vizsgálják.
A közlemény szerint a leállás miatt nem fértek hozzá a rendelési adatokhoz, így nem tudták egyik vásárlót sem értesíteni a rendelés várható törléséről. Azokat a vásárlókat, akiket érintett a probléma, kompenzálni fogja a Tesco – írják a közleményben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >A Tesco marad, hiába csökkent a nyeresége
Ken Murphy, a Tesco vezérigazgatója nyilatkozatában kijelentette, hogy a cég…
Tovább olvasom >A Tesco Clubcard programja jelentős változásokon megy keresztül jogi perpatvar miatt
A The Sun jelentése szerint a Tesco komoly változtatásokat hajtott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >