Helyi gyártással és exporttal növelné piaci részesedését a Haleon Pakistan
A Haleon Pakistan 2025 első negyedévében tervezi elindítani a Centrum multivitamin gyártását és forgalmazását Pakisztánban – közölte Farhan Muhammad Haroon vezérigazgató a Reuters-nek adott interjúban.
A vállalat célja, hogy növelje az értékesítési volument az országban és exporttevékenységét az infláció enyhülése közepette.
Pakisztán vitamin és ásványianyag-kiegészítő piaca évente 24 milliárd rúpiára (82 millió euróra) tehető, amelyből a Haleon termékei – így a CAC-1000 Plus és a Qalsium-D vitaminok – már most is 7,5 milliárd rúpiát (26 millió eurót) hasítanak ki. A Centrum bevezetésével a cég további 7-8%-os piaci részesedés megszerzését tervezi.
A termék kezdetben importból, később pedig helyi gyártásból lesz elérhető Pakisztán és más exportpiacok fogyasztói igényeihez igazított változatokban. A Centrum kisebb kiszerelésben az alacsonyabb vásárlóerőt figyelembe véve készül majd.
A Haleon Pakistan már exportálja kalcium- és D-vitamin készítményeit, valamint fájdalomcsillapítóit Vietnámba és a Fülöp-szigetekre, és 1-1,5 éven belül további 19 országba tervez szállítani. A vállalat az exportból származó bevételek arányát a jelenlegi 5-6%-ról 10%-ra növelné, amit a helyi gyártás 10 millió dolláros bővítésével támogat meg.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Eladja az USA-n kívül nikotinpótló terápiás üzletágát a Haleon
A Haleon 500 millió fontért (632,55 millió dollárért) adja el…
Tovább olvasom >A pakisztáni gyártásba invesztál a Mondelez
Finanszírozást két beludzsisztáni gyártóüzem kapja. A Mondelez International mintegy 5…
Tovább olvasom >Beszállítókkal összefogva igyekszik enyhíteni a higiéniai szegénységen a brit Tesco
A brit Tesco ismét összefogott olyan jól ismert háztartási és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >