Helyfüggő ajánlatok
Tavaly ősszel indította el helyfüggő mobilmarketing szolgáltatását a T-Systems International. A szolgáltatás lényege: azoknak küldeni marketingüzenetet mobiljukra, akik egy adott üzlet, vendéglő stb. közelében vannak.
Kérdéseinkre válaszolva Sümegi Zsuzsanna, az IT Services kommunikációs vezetője elmondta, hogy a szolgáltatást a T-Systems International továbbra is Magyarországon fejleszti. Az elmúlt időszakban nagyobb üzletláncok mellett több kis- és közepes vállalkozással, éttermekkel, szállodákkal is kapcsolatba kerültek, és sikeres kampányokat valósítottak meg. A Penny Market hamarosan útjára indítja négyhetes promóciós kampányát a mobilmarketingszolgáltatással.
A kommunikációs vezető elmondta, hogy a helyfüggő mobilmarketing szolgáltatás értékesítési stratégiájára a direkt értékesítés jellemző, melyen keresztül személyre szabott kiszolgálást tudnak biztosítani
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >A Borsodi a magyar futballválogatott hivatalos söre
Együttműködési megállapodást kötött a Borsodi Sörgyár és a Magyar Labdarúgó…
Tovább olvasom >